Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه همایش بزرگداشت آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و به خصوص عملیات بیت المقدس در آزاد سازی خرمشهر برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا از رسالت‌های اصلی ما به شمار می رود.

او گفت: مقاومت و ایستادگی مردم خرمشهر در دوران دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست و ما نیز وظیفه خود می دانیم تا دغدغه های مردم این منطقه را به حداقل برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعتی با بیان اینکه جلسات نهایی با طرف عراقی انجام شده است، افزود: در زمینه لایروبی اروند رود اقدامات لازم صورت گرفته و رییس جمهوری نیز دستورات لازم را صادر کردند.

مقام عالی دولت در خوزستان تصریح کرد: امیدواریم که طرف عراقی اقدامات لازم را در این زمینه صورت داده و عملیات اجرایی این لایروبی را به زودی آغاز کنیم.

استاندار خوزستان در پایان بیان کرد: لایروبی اروند در توسعه و پیشرفت خرمشهر و گسترش تجارت در خوزستان نقش بسزایی دارد و این کمترین خدمت به مردم این منطقه به پاس مقاومت ها و ایثارگری آن ها در دوران دفاع مقدس است.

 

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رییس جمهور عراق استاندار خوزستان لایروبی اروند رود برنا خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۶۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر

دختران و پسران آبادان و خرمشهر از صبح امروز همزمان با سراسر کشور در رشته علوم تجربی در حال رقابت با یکدیگر هستند.

 ۸۸۴نفر،۶۳۵خانم و ۲۴۹مرد در گرده آزمایشی تجربی در خرمشهر و ۶۶۷نفر،۳۶۸خانم و ۲۹۹مرد در گروه آزمایشی تجربی در آبادان در کنکور سراسری رشته علوم تجربی به رقابت می پردازند‌.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • اوج گیری گرما در اروند