Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@08:00:28 GMT

فکری: هنوزهیچ صحبتی با من انجام نشده است

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۶۵۴۷

فکری: هنوزهیچ صحبتی با من انجام نشده است

سرمربی سابق نفت مسجدسلیمان با اعلام اینکه هنوز هیچ صحبتی با او نشده ابراز امیدواری کرد هر تصمیمی که گرفته می‌شود به صلاح همه باشد.

به گزارش "ورزش سه"محمود فکری پس‌ازاینکه موفق شد همراه با نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر صعود کنند هواداران این شهر تصور می‌کردند او در آینده همراه با این تیم بتواند در لیگ برتر حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد اما به‌یک‌باره او از نفت  جدا شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برخی کارشکنی‌های درون تیم گلایه داشت و اعتقاد داشت دست‌هایی در کار است تا او به همراه نفت مسجدسلیمان نتواند نتیجه بگیرد و به همین خاطر بهتر است که نباشد و به همین خاطرجایش را به عبدالله ویسی داد.


 در حال حاضر با احتمال جدایی فیروز کریمی از محمود به فکری به‌عنوان اولین گزینه مدنظر برای هدایت این تیم نام‌برده می‌شود. وی در گفتگوی با خبرنگار"ورزش سه " اظهار داشت: « ببینید همان‌طور که شما می‌دانید آن‌ها هنوز درگیر مسائل مدیریتی و درون‌سازمانی هستند و بالطبع تا همه‌چیز مشخص نشود نمی‌توانند در خصوص سرمربی تصمیمی بگیرند .»


وی در ادامه در خصوص این‌که آیا تاکنون با او مذاکره‌ای انجام‌شده است گفت: «هنوز تاکنون هیچ صحبتی با من نشده است اما به‌هرحال من همیشه نسبت به این تیم و مردم این شهر علاقه خاصی دارم و به همراه آن‌ها خاطرات بسیار خوبی را توانستیم رقم بزنیم به‌هرحال همین باعث می‌شود که من همواره رابطه قلبی ام  را با این تیم حفظ کنم.»


وی در خصوص حضورش در بازی نفت مسجدسلیمان و پیکان گفت: «من در نفت  زحمات زیادی متحمل شده‌ام  و همین باعث می‌شود آینده این تیم برای من مهم باشد وآن شب هم به همین خاطر در ورزشگاه شهر قدس حضور یافتم. اما آنچه مسلم است من در این سال‌ها ثابت کرده‌ام چه در لیگ دو وچه در لیگ یک و یا چه در لیگ برتر کارکنم سعی کرده‌ام که سالم کار کنم و هیچ وقت زیر بار حرف زور نروم.»
وی درباره احتمال پیوستنش به مسجدسلیمان واینکه اگر پیشنهادی برسد موافقت خواهد کر د یا خیر تصریح کرد: «به هر حال هنوز آن قدر صحبتی ها جدی نیست و اجازه بدهید تا ببینیم در آینده وضعیت به چه شکلی دنبال خواهد شد. اما امیدوارم هر تصمیمی  که گرفته می شود هم به نفع مردم محترم این شهر و هم تیم نفت مسجدسلیمان و هم من  باشد.»

محمود فکری نفت مسجد سلیمان سرخپوشان پاکدشت دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمود فکری نفت مسجد سلیمان سرخپوشان پاکدشت دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۶۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری

به گزارش خبرگزاری مهر، دور جدید فعالیت کارگروه‌های تخصصی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با افزوده شدن چند کارگروه و کارشناسانی جدید آغاز شد.

انتشارات کانون پرورش فکری بیش از ۳۰۵۰ عنوان کتاب و نشریه منتشر کرده و در روزهای پایانی فروردین ۱۴۰۳ در دور تازه‌ای از فعالیت‌های کارگروه‌های تخصصی کانون پرورش فکری، نخستین نشست این کارگروه‌های کارشناسی کانون با هدف هم‌اندیشی برای بهبود کیفیت آثار و با حضور عباس محمددینی مدیرکل جدید نظارت بر انتشارات کانون و ۳۰ نفر از اعضای فعال آن تشکیل شد.

این کارگروه‌ها آثار منتشر نشده صاحبان قلم را در شاخه‌های داستان کودک و خردسال، داستان نوجوان، شعر کودک، شعر نوجوان، مباحث نظری و غیرداستانی (شامل مباحث علمی، تاریخی، جغرافیایی و محیط زیست و…) بررسی می‌کنند و در همین حال قرار است ادبیات پایداری، ادبیات نمایشی، ادبیات دینی و مذهبی و انقلابی نیز موضوع کارگروه‌های جدیدی باشد که آثار نویسندگان و شاعران را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می‌دهد.

ایجاد یک دبیرخانه دائمی برای جذب اثر و ساماندهی نشر کتاب در انتشارات کانون پرورش فکری، همچنین فراهم‌آوردن امکان ارائه اثر از سوی نویسندگان و شاعران کتاب اولی از خبرهای جدیدی است که در نشست کارگروه‌های تخصصی انتشارات کانون بیان شد تا با تشکیل آن، نویسندگان و تصویرگران به‌ویژه جوانان نوقلم بتوانند از این پس با این دبیرخانه در ارتباط باشند.

پیش از این آثاری که از سوی نویسندگان و شاعران به کانون ارائه می‌شد به صورت جداگانه در اختیار کارشناسان قرار می‌گرفت و آن‌ها در هر کارگروه ماهانه به صورت پی‌درپی نشست‌هایی را برای جمع‌بندی دیدگاه‌های خود تشکیل می‌دادند و اکنون نیز این روال ادامه می‌یابد اما قرار است از این پس نشست‌های جمعی کارگروه‌های تخصصی نیز با حضور نزدیک به ۵۰ نفر کارشناس ثابت و چندین عضو شناور، به‌منظور هم‌فکری و هماهنگی بیشتر اعضای این کارگروه‌ها هر شش ماه یک بار برگزار شود.

انتشارات کانون در طول سال، فایل‌های متنی و خام این آثار را - که پی‌شتر از سوی هیچ ناشری منتشر نشده و فاقد تصویرگری و صفحه‌آرایی است، از طریق نشانی ایمیل paziresh.asar@kpf.ir دریافت و در کارگروه‌های تخصصی مورد بررسی قرار می‌دهد.

کد خبر 6086351 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • رویداد روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
  • مالاریا مهم ترین بیماری انگلی تهدید کننده سلامت بشر در دنیا+ فیلم
  • تکنیک‌های طلایی برای سلامت مغز
  • سپاه پاسداران به سرمایه ملی و جهان اسلام تبدیل شد
  • وحدت رویه و هم‌فکری، عامل اصلی پیشبرد اهداف گزینش است
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟