Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس، خواهان انتقال سرخیو راموس به تورین است.

به گزارش "ورزش سه"، امروز نشریات اسپانیایی خبری عجیب در مورد آینده راموس منتشر کردند و در ساعات اخیر شایعات در مورد این مدافع باتجربه افزایش یافته است. سرخیو راموس پس از گذشت حدود پانزده سال از اولین بازی در ترکیب رئال مادرید حالا به فکر جدایی از این باشگاه است و آینده او می تواند در یوونتوس رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق ادعای نشریه آ.اس هم تیمی سابق راموس یعنی کریستیانو رونالدو خواهان حضور این مدافع باتجربه در یوونتوس است و ممکن است این انتقال احتمال در روزهای آتی جدی تر دنبال شد. یوونتوس در فصل تابستان به دنبال یک مدافع مرکزی خواهد بود و با توجه به دستمزد بالای ماتیاس دی لیخت، بیانکونری از کورس جذب این مدافع هلندی کنار کشیده است.

 

 

آندره بارزالی مدافع باتجربه یوونتوس از فوتبال خداحافظی کرده و احتمال دارد این اتفاق در مورد مارتین کاسرس هم رخ دهد. در این شرایط یوونتوس به دنبال جذب یک مدافع میانی در کلاس جهانی است و انتقال سرخیو راموس می تواند امیدهای بیانکونری برای فتح لیگ قهرمانان را افزایش دهد.

 

رونالدو و راموس در کنار هم چهار بار موفق به فتح لیگ قهرمانان در سالهای اخیر شده اند و تجربه بالای مدافع اسپانیایی در این رقابت ها می تواند نقطه عطف افزایش تمایل یوونتوس به جذب راموس در تابستان پیش رو باشد.

 

در روزهای پایانی حضور رونالدو در رئال مادرید اخباری در مورد اختلاف او با راموس مطرح شد اما مدتی بعد این دو ستاره در تماسی با یکدیگر اختلافات را رفع کردند و این کدورت رفع گردید.

سرخیو راموس نقل و انتقالات اروپا 2020-2019 نقل و انتقالات اروپا کریستیانو رونالدو یوونتوس رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سرخیو راموس نقل و انتقالات اروپا 2020 2019 نقل و انتقالات اروپا کریستیانو رونالدو یوونتوس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)

ستاره فرانسوی برای سکونت در مادرید به اندازه «خرید 15 آپارتمان در تهران هزینه کرد».

به گزارش فارس، کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی خانه مجلل سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال را در شهر مادرید به ارزش 18.5 میلیون یورو(بیش از 1200میلیارد تومان) خریداری کرد.

گران ترین فوتبالیست دنیا با ارزش 180 میلیون یورو برای خرید این قصر مجلل به اندازه خرید 15 آپارتمان 100 متری در داخل تهران(با میانگین متری 81 میلیون تومان) هزینه کرد.

کیلیان امباپه زمستان گذشته تمام توافقات لازم با مدیران باشگاه رئال را انجام داده تا در تابستان پیش رو به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال شود.

قرارداد بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن با رئال مادرید 5 ساله خواهد بود و دستمزد کاپیتان تیم ملی فرانسه در برنابئو سالیانه 20 میلیون یورو است.

بر اساس گزارش نشریه مارکا، امباپه برای خرید این خانه مجلل با سرخیو راموس همبازی اش ماه ها مذاکره کرد و در نهایت به توافق نهایی رسیدند و این قصر «جزو 10 خانه گران قیمت شهر مادرید» به شمار می آید.

رسانه مادریدی گزارش می‌دهد که این قصر بزرگ مجهز به زمین تمرین، استخر و تمام امکانات ورزشی و موقعیتی نزدیک به زمین تمرین رئال قرار دارد تا ستاره فرانسوی به راحتی در تمرینات حضور پیدا کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)