Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سراسر کشور، مراسم احیای شب های قدر با سخنرانی نماینده ولی‌فقیه در استان در مصلی قدس زاهدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، مراسم احیای شب های نوزدهم،بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با حضور هزاران نفر از اقشار مختلف مردم در مصلی قدس زاهدان برگزار می‌شود.

 

امشب همزمان با شب ۱۹ماه مبارک رمضان، مردم زاهدان در مصلی زاهدان گردهم می آیند و دعای جوشن کبیر را قرآن و عزاداری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین حجت الاسلام عزیزی امام جمعه موقت زاهدان در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان سخنرانی می‌کند.

 

مصلی قدس در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان میزبان مردم زاهدان خواهد بود؛ در این شب مردم اعمال شب قدر را انجام می دهند.

 

در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان با انجام اعمال شب های قدر پای سخنرانی حجت الاسلام مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در استان امام جمعه زاهدان می نشینند.

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان مجلس خبرگزاری شبستان نماز جمعه جشن روزه اولی ها خطبه نماز جمعه شب قدر استان بوشهر مصلی زاهدان مبارک رمضان شب های قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند

مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: امسال فراخوان طرح معلم ماندگار در سطح استان صورت پذیرفت و از مردم استان خواسته شد تا معلم‌های ماندگار در زندگی خود را معرفی کنند.
مولوی افزود: مردم محوری از خصوصیات این طرح است و در اختتامیه این طرح ۱۰ معلم برتر استانی از بین چهار هزار معلم معرفی شده به این فراخوان معرفی و تجلیل می‌شوند.
او ادامه داد: اگر چه مراسم‌های روز معلم هر سال رنگ و بوی مردمی دارد و با همت اولیاء و دانش آموزان برگزار می‌شود، اما امسال هم در ۱۵ منطقه استان مراسم روز معلم برگزار و در مرکز استان نیز مراسم استانی تقدیر از معلمان نمونه برگزار خواهد شد.
۱۷ هزار معلم در بیش از دو هزار واحد آموزشی استان مرکزی تدریس می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران