Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه و شهرسازی، در پیامی اعلام کرد: داستان ایستادگی ها و جانفشانی های مردمان خرمشهر و دزفول، روایتگر حماسه همدلی و همراهی، وحدت و انسجام آحاد ملت سربلند و سرافراز ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، سعید رسولی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پیامی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و چهارم خرداد روز مقاومت مردم دزفول را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ پرفراز و نشیب ایران عزيز گواه رشادت ها و جوانمردی های مردم این سرزمین در سایه اعتقاد راسخ و باور عمیق به وعده و مدد الهی در پس تمام آزمایش ها و مسیرهای پر چالش پیشین و پیش روست، امام شهدا و معمار کبیر انقلاب اسلامی درباره برهه حساس و تاریخی دفاع مقدس فرمودند: «خوزستان، دِین خودش را به اسلام ادا کرد» و «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

 

مرور سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر قهرمان و چهارم خرداد روز مقاومت مردم دزفول  تورق صفحاتی نورانی از كتاب ایثار و پیروزی، مقاومت و پایداری تاریخ این دیار و تجلی حماسه غیورمردان خرمشهر سربلند و دزفول، پایتخت مقاومت و پایداری است.

 

مردمانی از جنس شجاعت و شرافت، رشادت و کرامت و ايثار شيرمردان و شيرزنان خرمشهر و دزفول عزيز که داستان ایستادگی ها و جانفشانی هایشان، روایتگر حماسه همدلی و همراهی، وحدت و انسجام آحاد ملت سربلند و سرافراز ایران است.

 

اینجانب بر خود واجب می دانم ضمن گرامی داشت این روزهای مقدس و تجدید میثاق با شهدای عزيز و والامقام اين مرز و بوم، در این شب های پر فصیلت قدر، شب های تجلی رحمت واسعه الهی و نزول کتاب هدایت، از رشادت های غیرتمندانه ای كه برای حفاظت و صیانت آرمان های اسلام و انقلاب در دوران دفاع مقدس و تمام صحنه های دفاع از اسلام و ايران به دست بهترين بندگان خدا رقم خورد تجليل نمايم.

 

در اين ايام و ساعات با فضيلت از بارگاه ایزد منان، استمرار توفیق و سربلندی مردم عزيز ايران را در ادامه حركت مقدس شهدا برای  پاسداری از ارزش ها و طی پله های ترقی و توسعه كشور مسئلت دارم.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان مجلس خبرگزاری شبستان نماز جمعه جشن روزه اولی ها خطبه نماز جمعه شب قدر استان بوشهر سعید رسولی روز مقاومت دزفول سالروز آزادسازی خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۷۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ پاسدار روح الله حسین زاده افزود: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است
  • سفری تصویری به «سرزمین مقدس»
  • روز ملی کارآفرینی روز مردمان خالق ارزش است