Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس 70 ساله پارتنوپی اعلام کرد اخیرا از یک پیشنهاد بزرگ برای فروش باشگاه چشم پوشی کرده است.

طرفداری- اورلیو دی لورنتیس، مالک ناپولی مصاحبه مفصلی با کوریره دلو اسپورت داشته است که بخشی از آنرا در طرفداری خواندید. او در مورد خریدهای احتمالی ناپولی در فصل نقل و انتقالات و کارلو آنچلوتی نیز صحبت کرده است:

آنچلوتی؟ او سه سال دیگر قرارداد دارد؛ ما از همکاری با کارلتو راضی هستیم و او نیز از حضور در ناپولی خوشحال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

31 می در کنار یکدیگر تولدش را جشن می گیریم.

کوالیارلا؟ به نظرم او شایسته این است که فوتبالش را در ناپولی تمام کند. دوران حرفه ای کوالیارلا طبق خواسته اش پیش نرفت اما امیدوارم پایان او مطابق میلش رقم بخورد و بتواند در ناپل از فوتبال خداحافظی کند. وی شایسته این مهم است.

نقل و انتقالات؟ به خرید بازیکنانی در پست وینگر و خط دفاعی نیاز داریم. خرید مهاجم و هافبکی جدید آسان نخواهد بود چون همین حالا هم بازیکنان با کیفیتی در این پست ها داریم. اینسینیه؟ او جایی نمی رود و در ناپولی می ماند.

فروش باشگاه؟ چند روز پیش این فرصت پیش آمد که باشگاه را با 900 میلیون یورو بفروشم. به این پیشنهاد خندیدم و گفتم همچون همیشه، ناپولی فروشی نیست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۷۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری

کالافیوری مقصد بعدی خود را انتخاب کرده است.

ریکاردو کالافیوری مدافع/فولبک چپ ۲۱ ساله و ایتالیایی بولونیا که مدت هاست مورد توجه یوونتوس قرار دارد، با وجود دریافت پیشنهاد از تاتنهام و بایرلورکوزن، انتخاب خود را انجام داده و قویا خواهان انتقال به یوونتوس است.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ کالافیوری تمایلی به خارج شدن از سری آ ندارد. او تمام پیشنهادهای خارجی را نادیده می گیرد تا مسیر انتقال خود به یوونتوس را هموار کند. بولونیا برای فروش کالافیوری ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو می خواهد. او در تابستان گذشته با مبلغ ۴ میلیون یورو از بازل به بولونیا پیوست و با نظر موتا از فولبک به مدافع  مرکزی تغییر پست داد. ۴۰٪ از مبلغ فروش کالافیوری سهم بازل است. در تورین این باور ایجاد شده که پس از آغاز همکاری با تیاگو موتا، کالافیوری نیز همراه این سرمربی جوان راهی بیانکونری خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • بولونیا بند خرید 9 میلیون یورویی الکسیس سالماکرز از میلان را فعال می‌کند
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی