Web Analytics Made Easy - Statcounter

 «تولسی گابارد» یکی از نامزد‌های حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا گفت که در صورت پیروزی در انتخابات، واشنگتن را به برجام باز می‌گرداند.

گابارد در مصاحبه‌ای که شبکه فاکس نیوز روز جمعه منتشر کرد، در مورد مواضع ضدایرانی دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اظهار داشت: تصمیم‌هایی که این دولت در مورد ایران اتخاذ کرده اوضاع را بهتر نکرده بلکه بدتر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به آنچه که «نواقص» و «نگرانی ها» در خصوص توافق هسته‌ای خواند، گفت: این مسائل باید به طور جداگانه و ضمن حفظ توافق هسته‌ای بررسی شود.

گابارد ۳۸ ساله افزود: من اگر رئیس جمهوری شوم، به توافق هسته‌ای با ایران بازمی گردم و اختلافات را به طور جداگانه و خارج از آن حل می‌کنم.

این نامزد دموکرات‌ها همچنین گفت: از تنش‌هایی که پیش آمده است، می‌کاهد.

گابارد که سابقه حضور در ارتش آمریکا را دارد در ادامه مصاحبه با فاکس نیوز تاکید کرد: من در مقام ریاست جمهوری به جنگ‌های بیهوده برای تغییر رژیم پایان می‌دهم؛ خواه این اقدامات علیه کشور‌هایی مانند ونزوئلا و ایران باشد یا سوریه.

گابارد که در حال حاضر نماینده ایالت هاوایی در مجلس نمایندگان است، گفت: به عنوان رئیس جمهوری تلاش خواهم کرد به جنگ سرد جدید و تنش‌ها میان آمریکا و کشور‌های دارای سلاح هسته‌ای مانند روسیه و چین و رقابت هسته‌ای خاتمه دهم و به خرج کردن تریلیون‌ها دلاری برای این جنگ‌ها و تسلیحات پایان بدهم.

تارنمای «المانیتور» ۲۹ اسفند سال گذشته در گزارشی نوشت: حداقل پنج نفر از نامزد‌های انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا به این تارنما گفتند اگر ایران به تعهدات خود در برجام پایبند بماند آن‌ها در صورت پیروزی در انتخابات بدون هیچ پیش شرطی به این توافق هسته‌ای باز می‌گردند.

«برنی سندرز» سناتور مستقل ایالت ورمونت، «الیزابت وارن» سناتور دموکرات ایالت ماساچوست که هر دو در سال ۲۰۱۵ با رأی خود از توافق هسته‌ای حمایت کردند، و سناتور «کامالا هریس» سناتور دموکرات از ایالت کالیفرنیا، «واین مسان» شهردار یکی از شهر‌های ایالت فلوریدا و «ماریان ویلیامسون» نامزد‌هایی بودند که چنین وعده‌ای دادند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: برجام آمریکا انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۸۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، معاون اجرایی رییس جمهور در اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه با اشاره به تحولات امسال کشورمان به ویژه عملیات وعده صادق افزود:: این موفقیت نشات گرفته از فرهنگ شهید و شهادت است. منصوری  با بیان اینکه ما در حوزه های اقتصادی، شاخص های نرخ بیکاری، کنترل نقدینگی و افزایش تولید رو به پیشرفت هستیم، گفت: کم و کاستی هایی داریم، اما برای رسیدن به اهداف، ظرفیت ها و ابزارهای لازم وجود دارد. منصوری با اشاره به اینکه در دوره عزت و اقتدار جمهوری اسلامی به سر می بریم، عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران میدان داری می کند. معاون اجرایی رییس جمهور با تاکید بر اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد تجلی غیرت و مردمانی سراسر نور و سلحشور هستند، اظهار کرد: بواسطه شهدا الگوهای موفقی به منصه ظهور گذاشته شد و کشور ما سرشار از اسطوره ها است. منصوری ترویج فرهنگ شهادت را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: این سرمایه معنوی شیعه باید مورد توجه قرار بگیرد و قرارگرفتن در این مسیر به معنای ایستادن در جای درست است. وی به تحولات دنیا اشاره کرد و ابراز داشت: روز به روز بر قدرت جبهه مقاومت با محوریت ایران افزوده می شود. منصوری گفت: امروز شاهد شکل گیری آرایش متفاوتی در جهان هستیم و در مسئله غزه، وعده صادق و طوفان الاقصی اقدامات متفاوتی را دیدیم. معاون اجرایی رئیس جمهوری اضافه کرد: تحولاتی در حال شکل گیری است که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان نظم نوین یاد کردند.    

دیگر خبرها

  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست