Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- همسر ابراهیم آبادی گفت: خدا را شکر حال ابراهیم نسبت به روزهای گذشته بسیار بهتر است و دیروز با توجه به ثبات وضعیت جسمانی از بیمارستان مرخص شد.

همسر ابراهیم آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، در خصوص آخرین وضعیت جسمانی همسرش گفت: خدا را شکر حال ابراهیم نسبت به روزهای گذشته بسیار بهتر است و دیروز با توجه به ثبات وضعیت جسمانی از بیمارستان مرخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره دلیل بستری شدن همسرش افزود: واقعیت امر همسرم به دلیل عفونت ریه به بیمارستان منتقل شد، چند روزی در آی سی یو بود ولی خوشبختانه سریعاً به بخش منتقل شد و هم اکنون هم در خانه مشغول استراحت است.

همسر ابراهیم آبادی درباره وضعیت عمومی این بازیگر پیشکسوت اضافه کرد: خوشبختانه ابراهیم از همان روز اول هم از لحاظ هوشیاری و یا به لحاظ حرکتی مشکلی نداشت و هم اکنون هم وضعیت عمومی وی بسیار خوب است.

وی با گلایه از کم توجهی مسئولین فرهنگی به وضعیت همسرش خاطرنشان کرد: طی این روزهایی که ابراهیم بستری بود به جز چند تن از دوستانش از خانه سینما و بازیگران هیچ مسئول فرهنگی به دیدن وی نیامد. از نظر من این اتفاق در قبال بازیگری با این سابقه عادلانه نیست.

همسر بازیگر پیشکسوت خاطرنشان کرد: خوشبختانه ابراهیم از همان روزهای اول قدرت ملاقات با افراد را داشت و هیچ وضعیتش حاد نشد، وی هم اکنون هم در خانه می‌تواند به راحتی ملاقات کنندگان را بپذیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ابراهیم آبادی اخبار سینما سینمای ایران بازیگر مختارنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی

مرد میانسال که به علت سوختگی در بیمارستان بستری بود پس از دو هفته راز آتش زدن همسر و پسر ۱۱ ساله‌اش را فاش کرد.

به گزارش مشرق، اواخر فروردین امسال ، مرگ زن جوانی در بیمارستان سوانح و سوختگی به تیم جنایی اعلام شد. به دنبال این گزارش، تیم تحقیق راهی محل شده و در بررسی‌ها مشخص شد که ساعاتی قبل این زن را به همراه شوهر و پسر ۱۱ ساله‌شان که همگی دچار سوختگی شده بودند به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

زن جوان ساعاتی بعد به علت شدت سوختگی جانش را از دست داد. این در حالی بود که پسر ۱۱ ساله نیز دو روز بعد با وجود تلاش کادر درمان فوت کرد اما مرد میانسال که از ناحیه دو دست دچار سوختگی شده بود، پس از بهبودی تحت بازجویی قرار گرفت و راز قتل همسر و فرزندش را برملا کرد.

او در تحقیقات گفت: نقاش ساختمان هستم و مدت‌هاست که با همسرم اختلاف داشتم. روز حادثه از پسرم خواستم که با من به محل کارم بیاید اما او مخالفت کرد و سر همین مسأله بحث‌مان شد وقتی همسرم وارد دعوا شد با عصبانیت کنترلم را از دست دادم و روی خودم و همسر و فرزندم بنزین ریختم. آن زمان اصلاً متوجه نمی‌شدم که چه کار می‌کنم. ناگهان کبریت را کشیدم و آنها شعله‌ور شدند. خودم نیز دستانم دچار سوختگی شد. به دنبال صدای فریاد و کمک‌خواهی همسر و فرزندم، همسایه‌ها به کمک‌مان آمدند و با حضور امدادگران، آتش خاموش شد و ما به بیمارستان منتقل شدیم.

به دستور بازپرس جنایی، متهم ۴۹ ساله پس از ترخیص از بیمارستان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار خواهد گرفت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • بازیگر فیلم اصغر فرهادی؛ همسر آینده ژوزه مورایس + عکس
  • عکس| این بازیگر ایرانی دل سرمربی سپاهان را برد!
  • عکس| این بازیگر ایرانی که دل سرمربی سپاهان را برد!
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می‌زد؟
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می زد؟ /آقا مصطفی اصلا از وضعیت نجف راضی نبود /او نمی خواست مثل بقیه پوشیه بزنم