Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-26@19:25:56 GMT

حبس ۳ مرد در اتاقک ویران‌شده پراید +عکس

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۸۵۲۱

حبس ۳ مرد در اتاقک ویران‌شده پراید +عکس

تصادف شدید پراید با وانت‌پیکان منجر به حبس سه سرنشین داخل اتاقک ویران‌شده پراید شد.

به گزارش جنوب نیوز، ساعت ۱:۲۰ بامداد امروز (۲ خرداد ۹۸) حادثه تصادف در بلوار شهید دستواره، بعد از متروی علی‌آباد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به‌سرعت آتش‌نشانان ایستگاه ۹۰ به محل حادثه اعزام شدند.

اسماعیل شریفی؛ افسر آماده منطقه هفت عملیات سازمان آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: بر اثر برخورد شدید خودروی وانت‌پیکان با قسمت عقب خودروی سواری پراید، هر سه سرنشین مرد حدوداً ۳۰ ساله داخل پراید مجروح و در اتاقک این خودرو گرفتار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از قطع جریان برق و گاز خودروها، با رعایت اصول ایمنی و با استفاده از ابزار مخصوص نجات هر سه سرنشین مصدوم را از داخل اتاقک پراید بیرون آورده و مصدومان را برای انتقال به مراکز درمانی، تحویل امدادگران اورژانس دادند.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: بامداد روز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ در محور مرگنلر به چایپاره، دو دستگاه سواری پژو ۲۰۶ و آردی با هم برخورد و از جاده منحرف شدند.

 حمید محبوبی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات مرگنلر شوط بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی درپاین اعلام کرد: این حادثه ۳ مصدوم و ۱ فوتی داشت که بعد از رهاسازی  و انجام اقدامات اولیه مصدومین به مرکز درمانی منتقل و فوتی حادثه تحویل مراجع ذی صلاح شد.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید
  • فرونشست زمین در بهارستان خودرو پراید را بلعید
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!