Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رحیم زارع عضو فراکسیون ورزش و نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی پیرامون عملکرد وزیر ورزش و جوانان به خبرنگار برنا گفت: آقای سلطانی فر از مدیران با تجربه و مجرب کشور هستند که طی سه سال گذشته در ورزش عملکرد بسیار مثبتی داشتند و در این حوزه نیز توان مدیریتی بالای خود را نشان داد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته فوتبال مجلس در ادامه عنوان کرد: عیار فوتبال باشگاهی ما طی 2-3 ساله اخیر از نظر کیفیت بالاتر رفته است و دو باشگاه پر هوادار استقلال و پرسپولیس در سال گذشته برای نخستین بار در تاریخ به صورت همزمان جز هشت تیم برتر آسیا شدند. اتفاقات خوبی در فوتبال ما در دوره وزارت آقای سلطانی‌فر رخ داده که مردم را خوشحال کرد و این یکی از همان مسائلی است که ما از ورزش و فوتبال می خواهیم.

عضو کمیسیون اقتصادی در بخش پایانی از صحبتهایش با اشاره به انتخاب احتمالی ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی اظهار داشت: بنده البته پیش از این نظر خود را درباره سرمربی تیم ملی اظهار داشته بودم. به هر حال پس از انتخاب سر مربی تیم ملی باید تمام اهالی این رشته به وی کمک کنند تا حاصل فوتبال ایران در بخش ملی نیز بتواند دل مردم را شاد کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال کمیسیون اقتصادی برنا مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۸۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روی هر مرغ بالای ۱۰ هزار تومان ضرر می‌کنیم

 علی ابراهیمی گفت: مرغداران کشور در راستای سیاست وزارت جهاد، جوجه ریزی را افزایش دادند که در نتیجه افزایش تولید موجب شد تا ماه های پرمصرف را بدون تنش پشت سر بگذرانیم.

به گفته او، علی رغم سرمایه گذاری بالا، مرغداران هیچ نفعی نبردند و همچنان در حال زیان هستند که با استمرار این روند تولید دچار مشکل خواهد شد.

ابراهیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان ادامه داد: با توجه به آنکه جریان تولید با هدف نمی توان عوض کرد، لذا برنامه ریزی باید به سمت صادرات باشد. کمااینکه اکنون مجوز صادرات ۵ هزارتن مرغ گرفته شده است که امیدواریم روند صادرات تسریع شود تا بازار به تعادل برسد.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی با بیان اینکه امکان جمع آوری کل مرغ مازاد توسط پشتیبانی وجود ندارد، افزود: با وجود آنکه مرغ های جمع آوری شده از سوی پشتیبانی امور دام در مقطعی باید به بازار عرضه شود، از این رو صادرات مستمر موثرترین راهکار برای پایداری تولید مرغ محسوب می شود و از طرفی گام برداشتن به سمت کشورهای منطقه و خارج از منطقه علاوه بر فعال کردن ظرفیت تولید، ارزآوری هم در بردارد.

او با بیان اینکه پتانسیل صادرات ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزارتن مرغ وجود دارد، افزود: بنابر سیاست وزارت جهاد سالانه حداقل ۲۰۰ هزارتن مرغ می توان به بازارهای هدف صادر کرد.

ابراهیمی درباره آخرین وضعیت جوجه ریزی ها گفت: بنابر آمار در فروردین ماه حدود ۱۴۰ میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گرفت و تا ۱۰ اردیبهشت هم که تخم مرغ ها خوابانده می شود، نمی توان پیش بینی دقیقی داشت.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: در حال حاضر قیمت تمام شده مرغ زنده برای مرغداران بالای ۶۵ هزارتومان است که براین اساس تولیدکنندگان بیش از ۱۰ هزارتومان در فروش متضرر هستند، درحالیکه قیمت مرغ آماده به طبخ کاهش چندانی نداشته است که در این میان سودی هم عاید مصرف کننده نمی شود.

دیگر خبرها

  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • روی هر مرغ بالای ۱۰ هزار تومان ضرر می‌کنیم
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ «ناهید کیانی و امین میرزازاده» بانو و آقای ورزش ایران
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران