Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ علی ابراهیمی درباره وضعیت ارائه خدمات درمانی به بیماران توسط بیمه ها گفت:  در فضای بین الملل ودر سرتاسر جهان، خدمات بیمه ای راهکاری اساسی برای تزریق فرهنگ امید به زندگی تلقی می شود اما متاسفانه شرایط حمایت های بیمه ای  در  حوزه بهداشت  ودرمان مناسب نیست. 

 

 نبود درآمد پایدار صندوق های بیمه  معضلی برای خدمات رسانی به بیماران

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نبود درآمد پایدار صندوق های بیمه ، معضل  اساسی  برای خدمات رسانی  به بیماران تلقی می شود تصریح کرد: اتصال بیمه های درمانی به بودجه عمومی کشور، دستاوردی برای ما در حوزه خدمات رسانی درمانی به بار نمی آورد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 برخورد دستوری سیستم دولتی با بیمه ها  مفید نیست

وی  با بیان اینکه برخورد دستوری سیستم دولتی  با بیمه ها  مفید نیست  افزود:  بسیاری از صندوق های بیمه به دولت وابستگی دارند.  

سهمیه بندی برای پذیرش بیماران توجیه منطقی ندارد

وی ادامه داد: سهمیه بندی برای پذیرش بیماران برای عدم حمایت های بیمه ای در حوزه درمان صحیح نیست و از  همین رو کمرنگی دفترچه های  تامین اجتماعی در حوزه درمان با اهداف توسعه سلامت مغایرت دارد.

عضو فراکسیون  تولید و اشتغال مجلس به خانه ملت یادآورشد: برای افزایش خدمات رسانی درمانی باید تغییر اساسی در حوزه خدمات رسانی به بیماران انجام شود زیرا بیماران نباید به همراه  درد بیماری، درد مشکلات اقتصادی   را نیز به دوش بکشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه درمان دولت سلامت مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۸۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون صورت می‌پذیرد، گفت: خدمات‌رسانی شایسته به مردم از راهبردهای مهم پلیس در تحقق پلیس جامعه محور به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از پلیس مرکزی، سردار هادی رفیعی‌کیا در جلسه شور فرماندهی انتظامی استان مرکزی در شهرستان محلات اظهار کرد: بی‌تردید اصلی‌ترین رسالت فراجا و سایر نهادهای امنیتی چیزی جز این نیست که همواره با تمام توان خود در مقابل توطئه‌های دشمن ایستاده و در بستر فرهنگ جهادی، در خنثی‌سازی نقشه‌های شوم و پلید دشمن، نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه خدمتگزاری بی منت به مردم افتخار پلیس در ارائه خدمات مطلوب به شمار می‌رود، افزود: رضایتمندی شهروندان دغدغه پلیس در ارتقا سطح خدمت رسانی در جامعه است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه عزم و اراده پلیس برای ارتقا امنیت مردم و کشور جدی است تصریح کرد: پلیس تا پای جان برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان ایستاده و از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

سردار رفیعی‌کیا با قدردانی از مردم استان در اجرای طرح نور و حمایت‌های مردمی در این طرح خاطر نشان کرد: مردم همواره پشتیبان پلیس در اجرای مأموریت‌های خود بوده و هستند و این همکاری و همراهی مهمترین عامل موفقیت پلیس در تأمین امنیت در جامعه به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر اینکه طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون صورت می‌پذیرد، گفت: خدمات‌رسانی شایسته به مردم از راهبردهای مهم پلیس در تحقق پلیس جامعه محور به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تأکید بر ضرورت حضور همه دستگاه‌ها در اجرای طرح نور اضافه کرد: اجرای طرح نور در راستای ایجاد سلامت اجتماعی و فرهنگی و آرامش و امنیت اخلاقی با همراهی خوب شهروندان در حال اجراست.

کد خبر 747927

دیگر خبرها

  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی