Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان گلستان با حضور معاون عمرانی وزیر کشور، سرپرست استانداری گلستان، فرمانده بسیج سازندگی و جمعی از مسوولان استان برگزار شد و جمالی نژاد گفت: در دهه فجر 97 عملیات اجرای 40هزار پروژه عمرانی کم هزینه و زودبازده با همکاری بسیج سازندگی آغاز و بزودی در هرماه چهار هزار پروژه آن افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های  کشور، جمالی نژاد ضمن بیان خبر فوق افزود: از تمام ظرفیتهای دستگاه های اجرائی بالاخص بنیاد مسکن و بسیج سازندگی برای عملیات بازسازی و نوسازی مناطق سیلزده استان گلستان استفاده خواهد شد.

وی گفت: در بازدیدی که امروز از شهرستان آق قلا داشتم خوشبختانه روند بازسازی و نوسازی مناطق سیلزده سرعت بهتری گرفته است و به زودی شاهد فضایی پرشور در این مناطق خواهیم بود.

دبیر کمیته بازسازی و نوسازی با اشاره به کمک های بلاعوض پرداختی در استان گلستان گفت: تاکنون 609 کمک معیشتی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 827 میلیون تومان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: تعدادواحدهای مسکونی احداثی ها 150واحد با اعتبار پرداختی یک میلیارد و 504 میلیون تومان و تعداد واحدهای تعمیری ها 319واحد با اعتبار پرداختی 957 میلیون تومان بوده که تاکنون انجام شده است.

وی اضافه کرد: جمع واحدهای بازسازی و نوسازی و معیشتی در استان گلستان 1078واحد بوده که تاکنون حدود 4 میلیارد تومان به آنها پرداخت شده است.

جمالی نژآد با اشاره به آمادگی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برای سرعت بخشیدن به روند بازسازی و نوسازی در استان گلستان افزود: تمام تلاش دست اندرکاران این است تا با سرعت بخشیدن به روند بازسازی ها بتوان چهره زیباتری به شهرها و روستاهای آسیب دیده از سیل بخشید.

وی در ادامه افزود : با توجه به جلسات مستمر کمیته بازسازی و نوسازی و همکاری موثر بنیاد مسکن در استان گلستان تاکنون 9000 پرونده برای اخذ تسهیلات تشکیل شده که از این تعداد 5581 واحد به بانک معرفی شده اند.

دبیر کمیته بازسازی و نوسازی مناطق سیلزده با اشاره به انجام مستمر عملیات اجرائی برای مناطق سیلزده ادامه داد: تاکنون 307 قرارداد پرداخت تسهیلات در استان گلستان با بانکها منعقد شده و عملیات آوار برداری 65 واحد، پی کنی 90 واحد انجام و فونداسیون 46 واحد اجرا شده است.

جمالی نژاد گفت: هم افزایی تمامی دست اندرکاران در استان های مازندران و گلستان این نوید را می دهد که ظرف دو سه ماه آینده تعمیر واحدهای مسکونی و تا پایان سال بازسازی ها انجام شود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سیل آق قلا جمالی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۹۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران؛ در نشست مشترک آقای فرشاد مقیمی مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و آقای رجبی مشهدی مدیر عامل سازمان توانیر، همچنین بر انعقاد تفاهم نامه‌ای به مبلغ ٤ هزار میلیارد تومان وفق بند (خ) تبصره (۷) قانون بودجه سال ١٤٠٣ در جهت کمک به طرح‌های برق رسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی تأکید شد.    تکمیل و بهره برداری ۲۱ پست برق دارای تفاهم نامه در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۵ درصد (تا پایان سال ۱٤۰۲) با ظرفیت ٤۲۰ مگاوات و سرمایه‌گذاری حدود هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از دیگر مصوبات این نشست مشترک بود.    این نشست مشترک با هدف چاره اندیشی برای رفع ناترازی برقِ شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • سیستم کنترلی واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس نوسازی شد
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • نوسازی ۴۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد