Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدکلامی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: سال گذشته برای تمام ایتام حامی جذب کردیم اما امسال به دلیل نوسانات اقتصادی و جذب 15 هزار خانوار جدید، هم‌اکنون 5 هزار کودک یتیم بدون حامی داریم که در انتظار حمایت مردم خیر استان هستند.

وی ادامه داد: مددجویان تنها نیاز مادی ندارند و نیاز عاطفی آن‌ها مقدم بر هر نیازی است و انتظار محبت از سوی مسئولان نسبت به آن‌ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلامی با بیان اینکه مبارزه با فقر محدود به کمیته امداد نیست، افزود: باید ستاد هماهنگی مبارزه با فقر در استان تشکیل شود؛ چرا که پدیده مبارزه با فقر به همه نهادها و آحاد مردم مربوط می‌‌شود.

وی تأکید کرد: تمام عناصر و اجزای مدیریت استان می‌توانند در کنترل و یا دامن زدن به فقر نقش داشته باشند؛ بنابراین باید هماهنگی لازم بین مدیریت‌های استان در خصوص مقابله با فقر صورت گیرد.

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی‌ گفت: امسال توجه ویژه‌ای به مسکن ایتام خواهیم داشت و در نظر داریم 1000 مسکن برای ایتام احداث یا خریداری کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی کلامی کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی ایتام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جشن توانمندسازی ۴ هزار و ۵۹۸ خانوار تحت حمایت کمیته‌امداد حضرت امام‌خمینی(ره) استان، اظهار داشت: در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) هر روز شاهد تحول بسیار خوب در عرصه‌ خدمت‌رسانی به مستضعفین بودیم.

استاندار همدان با بیان اینکه کمیته امداد امام‌خمینی(ره) از ابتدای تأسیس منشأ اثر در حمایت از قشر کم‌برخوردار بوده است، افزود: اشتغال‌زایی و توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد با روش‌های علمی و نوین باعث افتخار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با همت و تلاش‌های کميته امداد امام‌خمینی(ره) افراد بسیاری تحصیلات خود را به سطح عالی رسانده و توانسته‌اند جایگاه اجتماعی و شغلی بسیار خوبی کسب کنند.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور