Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، سعید مومنی  در نشست با استاندار سیستان و بلوچستان، شهردار زاهدان و جمعی از مقامات استانی و محلی این استان اظهار کرد: هم اکنون 1142 شهر و 29000 روستا در کشور ما از نعمت الهی گاز بهره مند هستند.

وی افزود: ایران دارای رتبه اول ذخایر گاز دنیا، چهارمین تولید کننده گاز جهان و همچنین دومین مصرف کننده گاز طبیعی در جهان شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مومنی در ادامه به تشریح نحوه اجرای طرح گازرسانی به شهر زاهدان پرداخت و گفت: در این پروزه 520 کیلومتر شبکه توسط شرکت گاز خراسان رضوی، 130 کیلوکتر توسط شرکت گاز همدان و 170 کیلومتر نیز توسط شرکت گاز سمنان اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۶ گروه کاری در شهر زاهدان فعال هستند و این تعداد تا ۲۰ گروه نیز قابل افزایش خواهند بود. در سال 98، 520 میلیارد تومان برای گازرسانی در زاهدان هزینه خواهد شد.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر لزوم همراهی و تعامل دیگر دستگاه های اجرایی با شرکت گاز اظهار کرد: باید با تعامل و همدلی زمینه اجرای به موقع این طرح را ایجاد کنیم.

وی گفت:حتما این حجم کاری، فشار مضاعفی بر شهرداری وارد خواهد آورد، ولی باید به سمتی حرکت کنیم تا در سایه تعامل 800 کیلومتر مسیرگازرسانی را در زمان مقرر اجرایی کنیم. برای اجرای به موقع طرح گازرسانی به شهر زاهدان باید شرایط کاری بین شرکت گاز و دیگر دستگاه ها از نظر ظرفیت کاری همطراز شود.

مومنی در ادامه سخنان خود اظهار امیدواری کرد، طی 45 روز آینده گاز به شهرک صنعتی زاهدان برسد و سهم ویژه ای در سبد انرژی تولید کنندگان و فعالان اقتصادی این منطقه ایفا کند.

استفاده از نیروهای بومی در اجرای طرح گازرسانی به زاهدان

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی در ادامه این نشست اظهار کرد: انشاا... در مدت زمان 300 روز شاهد افتتاح و بهره برداری از طرح گازرسانی به بخشی از شهر زاهدان که بر عهده این شرکت گذاشته شده، خواهیم بود.

وی افزود: 520 کیلومتر شبکه گازرسانی در شهر زاهدان یعنی معادل نیمی از این شهر توسط شرکت گاز خراسان رضوی اجرا خواهد شد.

فانی گفت: در طرح‌های گازرسانی خراسان رضوی برای هر چند محور، یک مسئول می‌گذاریم، اما برای پروژه گازرسانی زاهدان یک مدیر پروژه مستقل تعیین کرده‌ایم و برای هر بخش پروژه نیز یک مدیر گذاشته‌ایم که نشان‌دهنده عزم ما برای اجرای قدرتمند این طرح است.

غلامعباس حسینی مدیر عامل گاز استان فارس نیز در ادامه این برنامه اظهار کرد: فعالیت شرکت گاز استان فارس به عنوان معین گازرسانی شهرستان خاش از مردادماه امسال آغاز خواهد شد.

وی خواستار همراهی دستگاه های دولتی همانند شهرداری و راه و شهرسازی برای تسریع در اجرای صدور مجوزهای لازم شد.

علیرضا شریفی نژاد مدیر عامل شرکت گاز استان سمنان نیز پیشنهاد تشکیل کارگروه طرح ضربتی گازرسانی به شهر زاهدان را با هدف سرعت بخشیدن در اجرای این پروژه خواستار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران خراسان رضوی شرکت ملی گاز گاز همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیر شرکت برق تربت حیدریه گفت: مهمترین این طرح‌ها، طرح توسعه منبع تغذیه و تامین برق (فیدر) از پست فوق توزیع ملکان برای تامین برق مرکز شهر تربت حیدریه است که بتوان این شهر را از سه مسیر برق‌دار کرد تا حادثه و خاموشی نداشته باشد.

حسن صادقی افزود: طرح دیگر، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار است و طرح بعدی کنترل پذیری مشترکان کشاورزی است.

مدیر شرکت برق تربت حیدریه گفت: امید است امسال با توجه به طرح‌های ابلاغی از مرکز استان و همچنین دستورکار‌های وزارت نیرو و شرکت توانیر، خاموشی در سال جاری برای مشترکان خانگی و تجاری وجود نداشته باشد، اما این احتمال هست که مشترکان کشاورزی و صنعتی براساس دستورکار‌هایی که وزارت نیرو ابلاغ می‌کند دچار خاموشی‌هایی شوند.

دیگر خبرها

  • تزریق۳۶همت‌ اعتبارشرکتهای دولتی در امورفرهنگی برای اولین بار
  • توصیه مهم امام جمعه زاهدان برای اجرای قانوان عفاف و حجاب
  • آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از دلال پتروشیمی در استان فارس
  • گلایه شرکت‌ های ترانزیتی از افزایش هزینه‌ های مرزی و توقف کانتینرها در دوغارون
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • سمنان|وقتی تحریم‌ باعث کاهش هزینه مواد اولیه یک شرکت می‌شود