Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- ستاره آرژانتيني بارسلونا کاملا پشت ارنستو والورده ايستاده و معتقد است که بازيکنان بايد براي حذف از اروپا سرزنش شوند.
به گزارش آريا، ليونل مسي معمولا کم در برابر خبرنگاران قرار مي گيرد اما در اين برهه از فصل و در آستانه فينال کوپا دل ري، ستاره آرژانتيني تصميم گرفت که در مورد وضعيت تيمش و آن چه که در بازي ليورپول-بارسلونا گذشت، صحبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نقل از بارساسنتر، مسي صحبت هايش را با حذف در برابر ليورپول آغاز کرد:
اتفاقي که در آنفيلد رخ داد، بسيار برايمان سخت تمام شد. بلند شدن، سخت بود و حتي در بازي هاي بعدي هم ما بابت نتيجه آن بازي، آسيب ديديم. واقعا خيلي سخت بود. من خيلي پيگير انتقادات از والورده نبودم و زياد به صحبت هاي مطرح شده گوش ندادم. حقيقتا باور دارم که والورده کار فوق العاده اي اينجا انجام داده و حذف برابر ليورپول، تقصير وي نبود. همه چيز تقصير ما بازيکنان بود، زيرا فاجعه بازي کرديم. دوست دارم که سال آينده هم با والورده کار کنم. ما سال گذشته دوگانه کرديم و امسال هم اين فرصت را داريم. دوگانه براي باشگاه و بازيکنان خيلي مهم است اما فصلِ تيم با ليورپول، تيره شد. ما بايد بابت نبودن در فينال ليگ قهرمانان، از همه عذرخواهي کنيم.  
کفش طلا؟
به کفش طلا فکر نمي کنم. همچنان در حال بازيابي از اتفاقاتي هستم که در ليورپول رخ داد و به عناوين فردي فکر نمي کنم. فعلا مي خواهم سال را با يک جام ديگر به پايان برسانيم.   
آيا مسي به جدايي از بارسلونا فکر کرده است؟
شور و هيجان من براي بودن در بارسا هرگز از بين نمي رود. من با تيم ملي آرژانتين مشکلاتي دارم و همچنان مي خواهم در آنجا به جام برسم اما خروج از ليگ قهرمانان باعث نخواهد شد که شور و هيجان من از بين برود. ما يک فينال در پيش داريم که نبردن آن مي تواند بارسلونا را در وضعيت روحي بدتري قرار دهد.   
در ليورپول چه اتفاقي افتاد؟ آيا بارسلونا بايد دست به تغييرات اساسي بزند؟
بازي ليورپول را بررسي نکرده ام اما چيزي که يادم مي آيد اين است که همه چيز خيلي شبيه جدال با آاس رم بود. آنها خيلي سريع گل زدند و ما به اين فکر افتاديم که همه چيز مي تواند دوباره تکرار شود. با ليورپول مقابله نکرديم و قاعدتا نتيجه اش را هم ديديم. شکست در برابر ليورپول با باخت در فينال جام جهاني متفاوت است اما اينکه 3 گل از حريف جلو باشي و ناگهان ببازي، بسيار غيرمنتظره و سخت است. ما همه بابت آن بازي ناراحت هستيم اما اين من نيستم که تصميم مي گيرد آيا بايد شاهد تغييرات در تيم باشيم يا نه.  
گريزمان و بارسلونا؟
صحبتي در مورد اين اخبار و گزينه ها ندارم.  
ويدال؟
آرتورو ويدال فصل اول فوق العاده اي داشت و چه به عنوان بازيکن اصلي و چه به عنوان ذخيره، کمک زيادي به ما کرد. ويدال ذهنيت بسيار مثبتي در داخل و خارج از زمين دارد.  


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مسي بارسلونا ليورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود

 

حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس  پس از حذف سرخپوشان در مرحله یک هشتم جام حذفی، اظهار کرد: باید به تمام بازیکنان و کادرفنی‌مان خسته نباشید بگویم. از طرفداران پرسپولیس هم که امروز همه جوره تیم را حمایت کردند تشکر می‌کنم. به هر حال ۲ بار در بازی جلو افتادیم، اما آلومینیوم در نیمه دوم خیلی شجاعانه، خوب و پرقدرت بازی کرد و توانست ۲ گل به ثمر برساند. در وقت‌های اضافی هم ۲ گل خوب به ثمر رساندیم که نتوانستیم آنها را حفظ کنیم. ضربات پنالتی هم ۵۰_۵۰ است و شانس همراه تیم ما نبود.

معاون ورزشی پرسپولیس درباره  روند بازی و داوری که سبب اعتراض اوسمار شد، گفت: امیر عرب براقی امروز خیلی سخت‌گیرانه عمل کرده و سر هر صحنه‌ای خیلی زود کارت زرد می‌داد. خیلی از بازیکنان ما هم اخطار گرفتند، اما خودمان باید باتجربه‌تر بازی می‌کردیم. وقتی ۲ بار ۲ گل جلو افتادیم باید کار را تمام می‌کردیم. گل دوم را دقیقه ۹۷ و گل چهارم را دقیقه ۱۲۲ خوردیم. اتفاقات امروز و گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل پرسپولیس که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.

بادامکی درباره اینکه به نظر می‌رسید پس از ۲ بر صفر شدن بازی اوسمار کار را تمام شده دانست و تعویض‌های بدی انجام داد، عنوان کرد: نمی‌توان اینگونه گفت. به هرحال کادرفنی تصمیم گرفت این تعویض‌ها را انجام بدهد. جام حذفی هم تک بازی است و آلومینیوم در نیمه دوم با یک فوتبال خیلی خوب، به بازی برگشت. نفراتی که به زمین آمدند، باید بهتر عمل می‌کردند، اما روی توپ‌های بلند مقداری ضعف داشتیم و گل‌های بدی خوردیم.

او درباره  اینکه صحبت‌های اوسمار نسبت به بازیکنان موردعلاقه‌اش برای فصل آینده در یکی از برنامه‌های تلویزیونی روی برخی نفرات فعلی این تیم تاثیرگذاشته بود، گفت: فکر نمی‌کنم اینگونه باشد. ته تنها اوسمار بلکه سایر مربیان نیز به برخی بازیکنان علاقه‌مند هستند و این موضوع تاثیرگذار نیست.

معاون پرسپولیس درباره پرتاب اشیا توسط هواداران این تیم، عنوان کرد: شنیده‌ام ابتدا این کار توسط هواداران آلومینیوم انجام شده و خودتان بهتر از من می‌دانید پرسپولیس به هر شهری می‌رود، هواداران زیادی دارد و در اراک نیز مردم طبیعی است این تیم را دوست داشته باشند و به ورزشگاه بیایند تا از تیم ما حمایت کنند.

بادامکی تصریح کرد: البته مسئولان مقداری فضای ورزشگاه را ملتهب کرده و پس از گل آلومینیوم اشیایی پرتاب شد که حتی جایی که من نشسته بودم هم آمد. البته ابتدا طرفداران حریف شروع کردند و سپس هواداران ما واکنش نشان دادند.

او درپاسخ به این سوال که آیا شکست در جام حذفی ممکن است تمدید قرارداد اوسمار را تحت الشعاع قرار بدهد، گفت: به هر حال فوتبال است و ما هم روزی می‌باختیم که قرعه به امروز و آن هم در ضربات پنالتی افتاد. قرار نیست همه بازی‌ها را ببریم. اوسمار تا اینجا عملکرد خوبی داشته و تصمیم‌گیرنده مدیرعامل و هیئت مدیره پرسپولیس هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد