Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@15:15:06 GMT

تمدید مهلت طرح ترافیک خبرنگاری تا ۱۵خرداد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۹۸۲۶

تمدید مهلت طرح ترافیک خبرنگاری تا ۱۵خرداد

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ عمار سعیدیان‌فر در مورد آخرین جزئیات تعیین سهمیه خبرنگاری با بیان اینکه به دلیل طولانی شدن فرآیند بررسی مدارک خبرنگاران متقاضی دریافت سهمیه و تخفیف 90درصدی، مهلت اعتبار طرح های فعلی تا 15خرداد ماه جاری تمدید شد گفت: اسامی خبرنگاران حائز دریافت به رسانه ها اعلام شده  و می بایست اسامی دریافت کنندگان سهمیه از سوی رسانه ها اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بعد از اعلام اسامی دریافت کنندگان سهمیه از سوی رسانه ها، سایت برای تکمیل اطلاعات این افراد بازگشایی می‌شود گفت: این افراد می بایست حساب شهروندی خود را شارژ کنند چراکه در وهله اول 120هزار تومان بعنوان بهای خدمات از آنها کسر خواهد شد.

به گفته مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک شهرداری تهران، از سوی مرکز صدور آرم پیامکی برای دریافت کنندگان سهمیه ارسال خواهد شد.

سعیدیان افزود:خبرنگارانی که موفق به دریافت سهمیه نشده‌اند می‌توانند اعتراض خود را به طریق گروهی از طریق رسانه و یا به صورت انفرادی به معاونت حمل ونقل اعلام کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترافیک رسانه شهرداری تهران برنا تمدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت اصناف برای دریافت شناسه یکتا

 نبی پور عضو هیات رییسه و دبیر اتاق اصناف مرکز استان یزد گفت: بر اساس اعلام مرکز پایش و بهبود مراکز کسب و کار کشور همه اصناف باید تا این تاریخ با مراجعه به درگاه ملی مجوز‌ها و بارگذاری مدارک لازم این شناسه را دریافت کنند.

وی افزود: دریافت این شناسه به منزله پروانه کسب الکترونیکی آنان خواهد بود و اصنافی که تا تاریخ یاد شده این اقدام را انجام ندهند از همه خدمات دولتی از جمله امور بانکی و تامین اجتماعی محروم خواهند شد.


در حال حاضر بالغ بر ۵۱ هزار پروانه کسب کاغذی در استان یزد وجود دارد که باید به شناسه یکتا تغییر کنند و تاکنون تنها کمتر از ۲۰ درصد صاحبان صنوف برای این کار اقدام کرده اند.


شفافیت مالی و پیشگیری از سوء استفاده از مجوز‌های کسب اصلی‌ترین دلیل این اقدام ملی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • چرا کمتر شاهد خبرنگاری تحقیقی و پژوهشی هستیم؟
  • ۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت اصناف برای دریافت شناسه یکتا
  • آخرین مهلت الکترونیکی کردن مجوز‌های کسب وکار و دریافت شناسه یکتا
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد
  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی