Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور، زمان ثبت‌نام فرهنگیان مقیم در خارج از کشور را برای اشتغال در مدارس و دریافت حقوق به صورت ریالی تا ۱۵ خرداد تمدید کرد.

به گزارش ایسنا، با توجه به درخواست مکرر فرهنگیان مقیم خارج از کشور جهت  ثبت‌نام برای اشتغال در مدارس ایرانی با دریافت حقوق ریالی، مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور این زمان را تا ۱۵ خرداد ۹۸ تمدید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس شیوه‌نامه ابلاغی هر یک از فرهنگیان متقاضی اشتغال براساس مندرجات شیوه‌نامه باید مدارک لازم را به مدرسه جمهوری اسلامی ایران در کشور متوقف فیه ارائه کنند.

صرفا مدارکی قابل بررسی خواهد بود که توسط مدارس و سرپرستی جمهوری اسلامی ایران در نامه رسمی در بازه زمانی مقرر ارسال شود.

بر اساس این شیوه‌نامه اعلام اسامی افراد به معنای موافقت با اشتغال آن‌ها نیست، بلکه پس از تطبیق نیاز مدرسه با شاخص ساماندهی و مدیریت نیروی انسانی مدارس ایران در خارج از کشور و بررسی درخواست سرپرستی/مدرسه در کمیته نیروی انسانی مرکز امور بین‌الملل، اسامی افرادی که با اشتغال آن‌ها در واحد آموزشی موافقت شده باشد، حداکثر تا اوایل شهریور ۹۸ به سرپرستی یا مدرسه اعلام خواهد شد.

فرهنگیان مقیم داوطلب اشتغال به کار با حقوق ریالی واریز در ایران باید دارای ویژگی‌های زیر باشند:

۱-نیروهای به تبعیت از همسر غیرفرهنگی اعم از اینکه همسران آن‌ها مأمور، کارگزار، نظامی، دانشجو یا شغل آزاد باشد.

۲-همکاران فرهنگی مقیم خارج از کشور و داوطلب خدمت در مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور

در شیوه‌نامه ابلاغی به سرپرستی و مدارس خارج از کشور تأکید شده است صرفاً درخواست متقاضیانی که دارای ویزا و مجوز اقامت در خارج از کشور هستند و متعهد می‌شوند از تاریخ اول مهر ۱۳۹۸ تا ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ با مدرسه در دوره تحصیلی و پایه و رشته‌ای که آموزشگاه نیاز دارد، همکاری کنند را دریافت و به مرکز امور بین‌الملل ارسال کنند.

طبق این شیوه‌نامه، به افراد متقاضی در صورت اشتغال صرفاً حقوق و مزایای ریالی داخل کشور از منطقه مبدأ پرداخت می‌شود و اولویت با افراد متقاضی خدمت در دوره ابتدایی است، هرچند تأکید شده است، افرادی که دارای گواهی ضمن خدمت دوره‌های دانش‌افزایی و کتاب تازه تألیف شده هستند، در اولویت باشند. همچنین به خاطر محدودیت‌های مالی در به‌کارگیری نیرو، فرهنگیان مقیم باید نسبت به نیروهای محلی در اولویت باشند.

شایان ذکر است پیش از این پایان زمان ثبت‌نام فرهنگیان داوطلب استفاده از این شرایط پایان اردیبهشت ۹۸ اعلام شده بود.  

متن کامل شیوه‌نامه اشتغال فرهنگیان مقیم در خارج از کشور در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ را می‌توانید از  طریق پرتال وزارت آموزش و پرورش مشاهده کنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مدارس ایرانی خارج از کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۹۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمیدرضاخان محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در این آیین ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، خطاب به دانش آموزان این مدرسه اظهار داشت: این مدرسه یک مدرسه خیر ساز است. و فرد نیک اندیش و خیرخواهی مال خود را در جهت مدرسه سازی انفاق کرده است، امیدوارم همه شما با بهره گیری از نیت پاک ایشان از این شخصیت الگو بگیرید و سرلوحه یادگیری در این مدرسه را گذشت، ایثار، فداکاری و مهربانی قرار دهید. هر کدام از شما می توانید با نگاه و بینش نیک اندیشانه و نیت پاک خود یک خیر باشید.

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه بیان کرد: کار خیر مال و ثروت آنچنان نمیخواهد، بلکه پیش از وجود ثروت و تمکن مالی نیاز به فکر و دست بخشنده و روحیه بخشیدن دارد.

وی، اذعان کرد: نهضت بزرگ مدرسه سازی تا روزی که همه مدارس کشور ایمن، مستحکم و استاندارد شوند ادامه خواهد داشت تا دانش آموزان عزیز کشورمان با خیالی آسوده در مدارسی که در شان آنهاست به تحصیل ادامه دهند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در پایان خاطرنشان کرد: از همه مهندسان و تلاشگرانی که در امر مدرسه سازی به جامعه خدمت می کنند تشکر و قدردانی کرده و از دانش آموزان می خواهیم تا در حفظ و نگهداری فضایی که جهت یادگیری و پرورش جسم و روح شما با نیت پاک الهی بنا شده کوشا باشید و باکسب دانش و معارف تربیتی بتوانید در آینده به جامعه و کشور خود خدمت کنید. 

مدرسه زنده یاد اختر صدوقی شهرستان پیشوا با اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، ومشارکت خیر نیک اندیش زنده یاد اختر صدوقی و با همت خدیجه نیزاری رئیس شورای بانوان مدرسه ساز کشور احداث شده است که در هفته بزرگداشت مقام معلم در روز ۱۶ اردیبهشت به بهره ‌برداری رسید.

این واحد آموزشی دارای ۱۴ کلاس آموزشی در زمینی به مساحت حدود 2 هزار مترمربع با زیربنای یک هزار و 500 مترمربع احداث شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • طالبان خواستار بازگشت افغانستانی‌های مقیم خارج به وطنشان شد
  • روزگار سپری شده اسکناس ایرانی
  • ایران دیگر ظرفیت پذیرش اتباع افغانستانی جدید را ندارد
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران