Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-09@02:20:46 GMT

امباپه گل نزد؛ کفش طلا به مسی رسید

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۰۰۷۱

امباپه گل نزد؛ کفش طلا به مسی رسید

فتح کفش طلای امسال اروپا توسط لیونل مسی حالا دیگر قطعی است چرا که کیلیان امباپه دیشب در آخرین بازی فصل PSG نتوانست فاصله آمار گلزنی خود با او را پر کند.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، دیشب با برگزاری آخرین هفته لوشامپیونا در فرانسه و شکست ۳-۱ پاری سن ژرمن مقابل رنس که با به ثمر رسیدن تنها گل PSG توسط کیلیان امباپه همراه بود، یک چیز عملاً مشخص شد؛ اینکه امباپه دیگر فرصتی برای جبران فاصله آمار گلهای زده خود با لیونل مسی ندارد و به این ترتیب، فتح کفش طلای امسال توسط ستاره بزرگ بارسلونا قطعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی که امسال ششمین کفش طلای خود را بالای سر خواهد برد در این فصل در لالیگا ۳۶ گل به ثمر رسانده. در فهرست نامزدهای دریافت کفش طلا، درست پشت سر مسی کیلیان امباپه، پدیده جوان پاری سن ژرمن قرار دارد که با حساب گلی که دیشب به رنس زد تعداد کل گلهایش در لوشامپیونا به عدد ۳۳ رسید. به این ترتیب، امباپه تنها با اختلاف سه گل از رسیدن به اسطوره آرژانتینی بارسا باز ماند تا دستش از کفش طلای امسال کوتاه بماند. رتبه سوم این فهرست هم به فابیو کوالیارلا تعلق دارد که با ۲۶ گل آقای گل سری آ است.

با اینکه یک هفته دیگر از سری آ باقی مانده ولی با توجه با اینکه پر کردن فاصله ۱۰ گله با مسی برای کوالیارلا عملاً غیرممکن است می‌توان گفت مسی قطعاً برنده کفش طلای امسال اروپا خواهد بود. مسی به این ترتیب رکوردشکنی خواهد کرد و به اولین فوتبالیستی تبدیل خواهد شد که کفش طلا را برای ششمین بار بدست می‌آورد. کریستیانو رونالدو تا کنون ۵ بار فاتح کفش طلا شده است.

دیشب امباپه به ۴ گل احتیاج داشت تا تعداد گلهایش را به آمار مسی برساند ولی در شب تیره و تار PSG که با شکست ۳-۱ این تیم مقابل رنس همراه بود امباپه تنها موفق به زدن یک گل شد. به نظر می‌رسد جریمه امباپه در جریان فصل و ممانعت از حضور او در سه بازی لوشامپیونا از سوی فدراسیون فوتبال فرانسه کمک بزرگی به لیونل مسی کرده است. جریمه امباپه بعد از فینال جام حذفی فرانسه اعمال شد که پاری سن ژرمن در آن مقابل رن شکست خورده بود. امباپه در آن بازی به خاطر خطای شدید بر روی بازیکن حریف با کارت قرمز مواجه شده و از زمین بیرون رفت ولی فدراسیون فوتبال فرانسه او را به دلیل خطرناک بودن حرکتش سه بازی از همراهی پاری سن ژرمن منع کرد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو کفش طلا کیلیان ام باپه لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۰۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند دو موقعیت خلق کرد و فینالیست شد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دورتموند رفت و با نتیجه 1-0 شکست خورد. پی‌اس‌جی در بازی رفت هم با همین نتیجه شکست خورده بود و با تکرار آن، قید صعود به فینال را زد.

پی‌اس‌جی در بازی امشب کمی بدشانس هم بود چرا که 6 بار به تیرک دروازه حریف ضربه زد و نتوانست راه گلزنی به تیم آلمانی را پیدا کند.  

مارکینیوش، بازیکن پاری سن ژرمن، پس از بازی در مصاحبه به کانال پلاس گفت:"آن‌ها کار خاصی انجام ندادند. آن‌ها دو گل از کرنر و یک پاس عمقی که ما روی آن کار کرده بودیم، به ثمر رساندند. باید بهتر دفاع می‌کردیم. به جزئیات کوچک دقت نکردیم، ما خیلی بیشتر از آن‌ها موقعیت گل خلق کردیم. ما موثر نبودیم. آن‌ها کارآمد بودند، دو گل زدند و هر دو بازی را بردند."

او درباره دلایل شکست تیمش گفت:"چیزهای زیادی برای حذف از این رقابت وجود دارد. در ابتدای فصل هیچکس باور نمی‌کرد که ما تا این حد پیش برویم. ما چون الان حذف شدیم نباید همه چیز را دور بریزیم. باید به یاد داشته باشیم که این یک پروژه جدید با مربی جدید است. چیزهای مثبتی برای فصل آینده وجود دارد. هواداران و خانواده‌های ما باید پس از حذف آرامش خود را حفظ کنند. هر دو تیم در این رقابت‌ها پیشرفت کرده‌اند، ما خیلی به هم نزدیک بودیم. باید بهتر کار می‌کردیم و برنده می‌شدیم."

دیگر خبرها

  • پشه‌ای که فقط به بارسلونا نیش می‌زند!
  • واکنش معنادار امباپه به سؤال بدموقع یک خبرنگار + فیلم
  • امباپه: تلاش‌مان برای سربلند کردن هواداران‌ کافی نبود
  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم
  • امباپه پس از حذف: از هواداران عذرخواهی می‌کنم
  • دورتموند دو موقعیت خلق کرد و فینالیست شد
  • امباپه در آخرین فصل پاریسی خود، طعم ناکامی در اروپا را چشید
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 0 - دورتموند 1
  • پایان غم‌انگیز امباپه در پاریس با کابوس زرد/ زنبورها با کمک تیرک دروازه فینالیست شدند!
  • پایان غم‌انگیز امباپه در پاریس با کابوس زرد/ زنبورها فینالیست شدند