Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@10:40:19 GMT

عضله‌های عجیب رکابزن ۳۳ ساله اسپانیایی+عکس

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۰۱۳۴

عضله‌های عجیب رکابزن ۳۳ ساله اسپانیایی+عکس

یک دوچرخه‌سوار اسپانیایی تصویری از عضله‌های را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد. ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ ورزشی ورزش جهان رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های دوچرخه‌سواری تور «جیرو دی ایتالیا» در حالی به مرحله سیزدهم رسیده است که رکابزنان رقابت فشرده‌ای برای کسب عناوین برتر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از رکابزنان حاضر در این مسابقات «خوزه خواکین روخاس» اسپانیایی است. این دوچرخه‌سواری 33 ساله تصویری از عضله‌های پای خود را در صفحه اجتماعی‌اش منتشر کرده که شکل عجیبی دارد.

البته او اولین دوچرخه‌سواری نیست که تغییرات در شکل عضلاتش را به رخ می‌کشد. سال گذشته «توماس مارچینسکی» هم تصویری از عضلات پاهایش را به نمایش گذاشت که بازتاب زیادی در رسانه‌های دنیا داشت.

تقدیر صالحی‌امیری از فدراسیون دوچرخه‌سواری!

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,28,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دوچرخه‌سواری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوچرخه سواری دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ویدیویی عجیب و غریب از یک آدم کوتوله در ایران در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده و نشان میدهد که فارسی صحبت می‌کند. این ویدیوی عجیب در شبکه‌های اجتماعی پربازدید و تعجب کاربران را برانگیخته است.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • صعود ۲ نماینده ایران به فینال دوچرخه‌سواری کوهستان آسیا
  • جنین‌هایی که از شکم‌ مادرشان در اینستاگرام کار می‌کنند
  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • اقدام عجیب مارچلو بیلسا: یک بازیکن آماتور به تیم ملی اروگوئه دعوت شد!
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۷ اردیبهشت
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • (تصاویر) کارخانه عضله سازی هادی چوپان افتتاح شد!
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار