Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: براساس هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراسم معنوی اعتکاف در ماه رمضان ۱۴۴۰ در اردبیل برگزار می‌شود. ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام مهدی ستوده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: براساس هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراسم معنوی اعتکاف در ماه رمضان 1440 در اردبیل برگزار می‌شود که امیدواریم بتوانیم با برگزاری این مراسم مذهبی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دینی مردم روزه‌دار را هر چه بیشتر از آثار و برکات معنوی این مراسم بهره‌مند کنیم.

وی با اشاره به زمان برگزاری مراسم اعتکاف در اردبیل بیان کرد: این مراسم در روزهای 23، 24 و 25 ماه رمضان همزمان با هفتم، هشتم و نهم خردادماه در مسجد قدس برای خواهران و در مسجد جامع برای برادران برگزار خواهد شد.

برگزاری مراسم اعتکاف در مساجد استان تهراناعتکاف « رمضانیه» در گلستان برگزار می‌شوداصفهان| مراسم اعتکاف دانش‌آموزی در ماه رمضان برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در مورد مکان‌های ثبت‌نام برای شرکت در این مراسم معنوی گفت: محل ثبت‌نام خواهران نیز مسجد قدس و برادران در مسجد جامع در نظر گرفته شده است.

ستوده تصریح کرد: زمان ثبت‌نام برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف چهار تا 6 خرداد تعیین شده و علاقمندان می‌توانند از ساعت 11 صبح تا اذان ظهر و بعد از ظهر از ساعت 5 تا 7 به محل‌های ثبت‌نام مراجعه کرده و نسبت به شرکت در این مراسم اقدام کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل  حضور معتکفان در این مراسم معنوی و مذهبی را زمینه‌ساز کسب اجر اخروی و دنیوی و معنوی دانست و افزود:‌این مراسم فرصتی برای بخشودگی گناهان و تقرب و نزدیکی به درگاه الهی بوده که معتکفان با شرکت در این مراسم اوج اخلاص و بندگی خود را به پروردگار نشان می‌دهند.

انتهای پیام/ ع

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۰۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود

علی حسن زاده گفت: در آستانه دهه کرامت قرار داریم و از سالروز میلاد حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) برنامه های متنوع با محوریت توسعه خدمات و فرهنگ رضوی برگزار می شود.

دبیر خادم یاران خدمت رضوی استان اردبیل افزود: قبل از شروع دهه کرامت و همزمان با هفته معلم به همت کانون تعلیم و تربیت آستان قدس رضوی در استان اردبیل تجلیلی را از معلمان خادم یار رضوی شاهد بودیم و سعی کردیم به تلاشگران سنگر تعلیم و تربیت ادای احترام کنیم.

به گفته او، با حضور در آموزش و پرورش ناحیه یک و دو و منزل تعدادی از فرهنگیان فعال کانون سعی کردیم تا با تقدیم تحفه رضوی به آنها قدردان تلاش های یک سال گذشته معلمان در ترویج فرهنگ رضوی باشیم.

حسن زاده با اشاره به راه اندازی کانون های خدمت مدرسه محور در اردبیل بیان کرد: با تاکید مقام معظم رهبری امروز حرم امام رضا (ع) تنها در مشهد محدود نشده بلکه کل کشور حرم رضوی محسوب می شود و مردم در طیف ها و سلایق مختلف عشق خدمت رسانی به امام رضا (ع) را به نمایش می گذارند.

او افزود: در حال حاضر ۱۹ کانون تخصصی در سطح استان فعالیت می کنند و در کنار آن ۴۰ کانون معین محلات نیز به عنوان کانون های خدمت رضوی در سطح استان ماموریت توسعه و ترویج فرهنگ رضوی را برعهده دارند.

دبیر خادم یاران خدمت رضوی استان اردبیل تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا در همه مناطق استان کانون های خدمت رضوی را توسعه داده و از وضعیت رابط آنها را به کانون های فعال با حضور جوانان علاقمند و فرهیختگان جامعه تبدیل کنیم.

حسن زاده با اشاره به فعالیت های ارزشمند کانون تعلیم و تربیت خدمت رضوی در استان اردبیل گفت: با هدف ترویج فرهنگ خدمت رسانی و همچنین فرهنگ رضوی کانون های خدمت در مدارس راه اندازی و ما همراهی جامعه فرهنگیان و دانش آموزان را در این راستا شاهدیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جشنواره چومچه خاتون در شهرستان کوثر برگزار می‌شود
  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • حجاج حال معنوی سفر زیارتی را از دست ندهند
  • داوران در صدور حکم صبوری و طمانینه پیشه کنند