Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@05:50:14 GMT

رینگ ۷ کیلومتری بوستان پردیسان مرمت می شود

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۰۸۴۳

رینگ ۷ کیلومتری بوستان پردیسان مرمت می شود

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت که رینگ ۷ کیلومتری بوستان پردیسان، تا پایان خردادماه امسال نو نوار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مهندس صفا صبوری دیلمیان ضمن اعلام خبر فوق افزود: از اوایل هفته گذشته و براساس برنامه زمان بندی تدوین شده به منظور مرمت و بهسازی معابر بوستان پردیسان، روزانه تا ۳۰۰ تن آسفالت در رینگ ۷ کیلومتری این بوستان در حال پخش و اجراست و از این رو پیش بینی می‌شود سطح ۵۵ هزار متر مربعی این معبر تا پایان خردادماه سال جاری به طور کامل زیر روکش آسفالت برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح اقدامات انجام شده در زمینه بهبود وضعیت معابر بوستان پردیسان، از اجرای عملیات زیرسازی و روسازی آسفالتی یک معبر خاکی به طول ۲۵۰ متر در این بوستان خبر داد و گفت: این اقدام در نتیجه تحولات جاری در نحوه نگهداشت و مرمت معابر شهر تهران که از دوازدهم اسفندماه سال گذشته آغاز شده است، صورت پذیرفت و متعاقب اجرای ۵۰۰ تن روکش آسفالت، بخش خاکی رینگ ۷ کیلومتری پارک پردیسان مورد اجرا قرار گرفت.

وی با بیان آنکه تاکنون بیش از ۲۰ هزار مترمربع از سطح رینگ پارک پردیسان مورد اجرای عملیات تراش آسفالت قرار گرفته است، گفت: شرایط برای اجرای سریع و با کیفیت عملیات روکش آسفالت مهیا است و این عملیات از اوایل هفته گذشته با جدیت آغاز شده است.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت فنی شهرداری تهران، به گفته سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، برآوردهای اولیه نشان می دهد تراش و روکش کلی این معبر نیازمند ۶۵۰۰ تن آسفالت است در حالی که بهسازی روکش آسفالت پارکینگ های بوستان پردیسان نیز در دستور کار قرار دارد، مرمت رینگ ۷ کیلومتری این بوستان نیازمند هزینه‌ای بیش از ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بوستان پردیسان شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر کحالی، در خصوص اجرای این عملیات در بزرگراه شهید باقری، افزود: عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت این بزرگراه در محدوده ناحیه یک تا بزرگراه رسالت به متراژ ۳۵۰۰ متر مربع و ۹۳۲ تن آسفالت در حال اجرا می‌باشد.

به گفته وی، نظارت مستمر بر کیفیت آسفالت معابر، جلوگیری از فرسودگی و تخریب معابر ترددی وسایل نقلیه و افزایش ضریب ایمنی تردد شهروندان از جمله موارد مهم در دستور کار عوامل ناحیه بوده و هم زمان با اجرای این پروژه نیز در سطح محلات ناحیه بنا به درخواست شهروندان و کارشناسی‌های صورت گرفته لکه‌گیری معابر فرعی، بازسازی و آسفالت‌ریزی نیز انجام شده است.

عملیات آسفالت‌ریزی مکانیزه در بزرگراه شهید باقری از ساعت ۲۳ تا ۵ بامداد در حال انجام است و طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در طی دو هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

کد خبر 6086948

دیگر خبرها

  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • محور بوشکان-فراشبند روکش آسفالت می‌شود
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود