Web Analytics Made Easy - Statcounter

عارف نماینده مردم تهران در جلسه امروز فراکسیون امید به عنوان کاندیدای ریاست مجلس از سوی این فراکسیون انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع عمومی فراکسیون امید امروز صبح پیش از آغاز جلسه علنی مجلس نشستی را با دستور کار تعیین لیست انتخابات هیئت رئیسه پارلمان تشکیل داد.

  بر اساس رای گیری انجام شده در این جلسه محمدرضا عارف نماینده مردم تهران به عنوان کاندیدای ریاست مجلس از سوی فراکسیون امید انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  همچنین در این نشست مسعود پزشکیان، علی مطهری و محمدجواد فتحی برای کرسی نواب رئیسی ثبت نام کردند.    در ادامه محمدعلی وکیلی، علی اصغر یوسف‌نژاد، علیرضا رحیمی، حسن لطفی، رضا کریمی، پروانه مافی، فاطمه سعیدی، فاطمه حسینی، نورمحمد تربتی‌نژاد، حسن جوریانی و حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری برای پست دبیری هیئت رئیسه مجلس نام‌نویسی کردند.   گفتنی است، شمارش آرا در حال انجام است و تا دقایقی دیگر اسامی نهایی کاندیداهای این فراکسیون برای هیئت رئیسه مشخص خواهند شد.   با پایان شمارش آرا، مسعود پزشکیان و علی مطهری به عنوان کاندیدای نواب رئیسی مجلس از سوی فراکسیون امید مشخص شدند. دیگر اسامی قرار است تا امشب مشخص شود. منبع: باشگاه خبرنگاران   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند

نحوه انتخاب رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از شش بانک، به‌زودی (احتمالاً در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیئت‌مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیئت‌مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورت‌جلسه‌ای هم در این خصوص به امضای دو طرف رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

کد خبر 751017

دیگر خبرها

  • سکاندار هیئت اسکی اصفهان مشخص شد
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست /تندروها شمشیر را از رو بسته اند /وعده های عجیب کاندیداهای ریاست مجلس
  • سه رقیب جدید قالیباف در کرسی ریاست مجلس؛ وزرای احمدی نژاد به صف شدند
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا درکشور