Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در انتخاب سرمربی جدید تراکتورسازی بین اعضای هیئت مدیره این باشگاه اختلاف نظر‌هایی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، باشگاه تراکتورسازی قرارداد جرج لیکنز سرمربی بلژیکی این تیم را روز پنج‌شنبه به صورت یک‌طرفه فسخ کرد تا رسماً پرونده این مربی در تراکتورسازی بسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته جدایی لیکنز از تراکتورسازی پیش از اینها هم قطعی بود، اما فسخ قرارداد او می‌تواند پالس مثبتی برای انتخاب سرمربی جدید باشد.

مسئولان باشگاه تراکتورسازی پیش از این به دنبال این بودند که قرارداد جرج لیکنز را فسخ کنند و سپس به سراغ عقد قرارداد با گزینه جدیدشان بروند اما حالا که قرارداد لیکنز فسخ شده، انتظار می‌رود که سرمربی جدید این تیم هم به زودی معرفی شود. البته انتخاب سرمربی جدید برای تیم تبریزی آنقدر‌ها هم آسان نیست، آن هم در شرایطی که زنوزی باید فاکتور‌های مختلفی را در نظر بگیرد.

از چند وقت پیش، مالک باشگاه تراکتورسازی کنار گزینه‌های داخلی‌اش، مشغول مذاکره با گزینه‌های خارجی هم بود. تا همین چند روز پیش که جواد نکونام که در آستانه عقد قرارداد با تراکتورسازی قرار داشت، مذاکره با گزینه‌های خارجی به صورت چندان جدی دنبال نمی‌شد و در حد دادن یک برنامه باقی می‌ماند. پس از رفتن نکونام به فولاد که دست باشگاه تبریزی در پوست گردو ماند، آنها بیشتر به فکر آوردن یک مربی خارجی افتادند.

در حال حاضر، افراد تصمیم گیرنده در باشگاه تراکتورسازی به این نتیجه رسیده‌اند که در فصل بعد هم هدایت تیم‌شان را به یک مربی خارجی واگذار کنند، اما در این میان یک مشکل جدی وجود دارد و آن، اختلاف نظر بین آنها است.

با توجه به اتفاقات فصل گذشته و نتیجه نگرفتن دو مربی خارجی نامدار در تراکتورسازی، اعضای هیئت مدیره این باشگاه امسال با وسواس بیشتری کار انتخاب سرمربی را پیش می‌برند و به همین خاطر نظرات مختلفی وجود دارد.

برخی از اعضا، بر این باورند که مربی سن‌وسال‌دار هر چقدر هم که بزرگ باشد به درد تراکتورسازی نمی‌خورد و تجربه هم این را ثابت کرده؛ این نظر اکثر اعضای هیئت مدیره است. آنها معتقدند که مربی جوان خارجی که انگیزه داشته باشد، بیشتر به درد تراکتورسازی می‌خورد تا یک فرد مُسن.

در سوی مقابل اما یکی، دو عضو تاثیرگذار نظر دیگری دارند. آنها می‌گویند با توجه به اینکه سال گذشته توشاک و لیکنز خودشان تیم را نبستند، به همین خاطر نتوانستند نتیجه بگیرند. آنها معتقدند اگر سرمربی بزرگ به تبریز بیاید، به یک برند برای تراکتورسازی تبدیل می‌شود و اگر هم با نظر خودش تیم را ببندد، می‌تواند نتیجه بگیرد.

به همین خاطر، فعلاً تصمیم قطعی در خصوص وضعیت سرمربی تراکتورسازی گرفته نشده و باید منتظر ماند و دید که سکان هدایت سرخپوشان تبریزی در نهایت به چه کسی سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر تراکتورسازی میزان تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۱۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری | مربی تیم ملی، سرمربی تراکتور شد | تصمیم غیرمنتظره؛ پرونده یحیی بسته نشده!

به گزارش همشهری آنلاین مسئولان باشگاه تراکتور تبریز حمید مطهری را به عنوان مسئول فنی تیم و سرمربی موقت انتخاب کردند.

تراکتوری‌ها که بهدنبال جذب یحیی گل‌محمدی هستند تصمیم گرفتند تا زمان برطرف شدن مشکلات حضور او در این تیم مطهری را به عنوان مسئول فنی انتخاب کنند.

مطهری که یکی از اعضای کادرفنی تیم ملی نیز است با حضور در تبریز تمرینات تراکتور را زیر نظر خواهد گرفت.

کد خبر 846808

دیگر خبرها

  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • فوری | مربی تیم ملی، سرمربی تراکتور شد | تصمیم غیرمنتظره؛ پرونده یحیی بسته نشده!
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی