Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@11:14:53 GMT

حضور بهداد سلیمی در لیگ وزنه برداری با سمت جدید

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۱۲۴۵

حضور بهداد سلیمی در لیگ وزنه برداری با سمت جدید

قهرمان وزنه برداری المپیک همراه بیمه رازی و البته نه در قالب ورزشکار در لیگ برتر وزنه برداری حاضر می‌شود.

به گزارش ایسنا، در حالی که گفته می‌شد شاید بهداد سلیمی برای فصل جدید لیگ برتر وزنه برداری بخواهد با تیم پیام ارتباطات حاضر شود اما این وزنه بردار همچنان همکاری خود را با تیم بیمه رازی ادامه می‌دهد اما این مرتبه در نه قالب ورزشکار بلکه در یک سمت جدید این تیم را همراهی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمی در گفتگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است با تیم پیام ارتباطات در لیگ برتر شرکت کند یا خیر تاکید کرد: فعلاً خبر خاص و جدیدی در این مورد ندارم و مقداری مشکلات هست از طرفی اولویت من بیمه رازی است چون چند سال است تیمداری کرده و وزنه برداری را حمایت می‌کند. با مسئولان بیمه رازی هم صحبت کردیم به نتایج خوبی رسیدیم.

او در پاسخ به این پرسش که با چه سمتی با بیمه رازی همکاری می‌کند، گفت: هنوز در این مورد صحبت نکردیم اما قطعاً به عنوان ورزشکار فعالیت ندارم و در قسمت‌های جدید فعالیت خواهم کرد. فدراسیون که جلسه لیگ را بگذارد و کارهای ثبت نام را انجام دهیم سپس در مورد تقسیم کار صحبت خواهیم کرد.

او همچنین در مور حضورش در کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک نیز گفت: رییس کمیسیون صلح و ورزش پیشنهاد همکاری به من داد و فعلاً قرار است جلسه‌ای داشته باشیم و در مورد آن صحبت کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بهداد سليمي وزنه برداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید + عکس

منبع: چندثانیه

tags # سحر دولتشاهی ، حامد بهداد سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • (عکس) چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید + عکس
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • صحبت‌های مدیرعامل تراکتور درباره حضور گل‌محمدی در تبریز