Web Analytics Made Easy - Statcounter

ووریا غفوری روز ۲۷ اردیبهشت ماه با مسئولان باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد وارد مذاکره شد و درست یک روز بعد در سایت این باشگاه اطلاعیه‌ای منتشر شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در این اطلاعیه‌ای با اشاره به پیشنهادی که باشگاه استقلال به غفوری داد اشاره شد: «در این مذاکرات باشگاه استقلال پیشنهادات خودرا به ووریا غفوری برای تمدید قرارداد ارائه و مقرر شد نامبرده ظرف مدت یک هفته به باشگاه پاسخ بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

از روز ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد تا امروز ۸ روز گذشته و فرصت یک هفته‌ای باشگاه استقلال به این بازیکن به پایان رسیده، ولی غفوری هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده و باشگاه استقلال نیز واکنشی به این موضوع نداشته است، اما به نظر می‌رسد غفوری بابت فصل گذشته و اتفاقاتی که رخ داده از مسائلی دلخور است و این موضوع را به مدیران این باشگاه منتقل کرده است.

باید دید مدیران استقلال و به خصوص معاون این باشگاه که ماموره مذاکره با بازیکنان است چه تصمیمی در مورد این بازیکن گرفته اند و آیا مهلت یک هفته‌ای به وی تنها یک بازی رسانه‌ای محسوب می‌شود یا اینکه آن‌ها پلن جدیدی برای ماندن این بازیکن در استقلال رو خواهند کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: وریا غفوری استقلال تمدید فتح خرمشهر جوشن کبیر شب قدر ترزامی هوآوی انصارالله یمن برگزیت زیبا حالت منفرد علی ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وستون مک کنی و رد پیشنهاد تمدید قرارداد با یوونتوس

سران یوونتوس به دنبال کاهش دستمزد مک کنی هستند که این موضوع مورد قبول او نیست.

از قرارداد وستون مک کنی با یوونتوس فقط یک سال دیگر باقی مانده است. او اگرچه از تداوم همکاری با یوونتوس استقبال می کند اما پیشنهاد تمدید قراردادی که دریافت کرده، مورد پذیرش این هافبک آمریکایی قرار نگرفته است.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ مک کنی انتظار داشت دستمزدش در قرارداد جدید افزایش یابد یا حداقل ثابت بماند. با این حال یوونتوس پیشنهاد تمدید قرارداد با کاهش دستمزد را به او ارائه کرده است. این پیشنهاد از سوی مک کنی رد شده است. دستمزد فعلی این هافبک ۲۵ ساله در هر فصل به ۲.۵ میلیون یورو می رسد. مک کنی در ۳۶ بازی فصل جاری برای یوونتوس در همه رقابت ها موفق به ثبت ۱۰ پاس گل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • وستون مک کنی و رد پیشنهاد تمدید قرارداد با یوونتوس
  • مهلت مزایده عمومی ۲۸۹ معدن آذربایجان غربی تمدید شد
  • فرجی حرف دل مدیران پرسپولیس را زد!
  • تمدید مهلت مزایده عمومی ۲۸۹ معدن آذربایجان غربی
  • مهلت دریافت کالابرگ طرح فجرانه نوبت سوم تا جمعه تمدید شد
  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه «داوطلب»/ این مهلت تمدید نخواهد شد
  • مهلت نامزدهای انتخاباتی برای معرفی نمایندگان خود تمدید نمی‌شود
  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است