Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@06:15:37 GMT

وریا غفوری در امارات، استقلال در انتظار!

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۱۴۳۸

وریا غفوری در امارات، استقلال در انتظار!

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وریا غفوری ضرب الاجل یک هفته‌ای باشگاه استقلال را پشت سر گذاشت، اما جوابی به مسئولان این تیم برای ماندن یا رفتن نداد.

باشگاه استقلال پس از پایان فصل برای تمدید قرارداد وریا غفوری مهلت یک هفته‌ای در نظر گرفت و سعی کرد با این موضوع وریا را برای بستن قرارداد با رقم مورد نظر باشگاه مجاب کند، اما وریا غفوری پس از یک هفته هنوز جواب استقلال را نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وریا این روز‌ها در امارات به سر می‌برد و گفته می‌شود این بازیکن در مورد رقم قراردادش از استقلالی‌ها دلخور است و البته بی میل نیست که در سال‌های پایانی فوتبالش لژیونر شدن را هم تجربه کند، اما مدافع تیم فوتبال استقلال هیچ پیشنهاد خارجی ندارد و به نظر می‌رسد پس از بازگشت به تهران باشگاه استقلال این فرصت را به او می‌دهد تا برای مذاکره به دفتر باشگاه بیاید و به نوعی این مهلت یک هفته‌ای فقط برای تحت فشار قرار دادن وریا بود و استقلال در انتظار ماندن وریا خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

خطیر مدارکش را تحویل کمیته اخلاق داد

خداحافظی صیادمنش از استقلال

مذاکرات اولیه باشگاه استقلال با علی کریمی

انتهای پیام/

آخرین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۱۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خالدآبادی فصل گذشته در هوادار به عنوان یک بازیکن جوان چهره شد و در تابستان ۱۴۰۲ درحالیکه مورد توجه استقلال و پرسپولیس بود، رضایت نامه‌اش برای آبی‌ها صادر شد.

این دروازه‌بان جوان هفته‌ها منتظر ماند تا بازی در پیراهن استقلال را تجربه کند و سرانجام با محرومیت حسینی، در هفته بیست و پنجم مقابل تراکتور این فرصت را به دست آورد و در اولین بازی فصل خود کلین‌شیت کرد.

خالدآبادی در اینستاگرامش راجع به این تجربه نوشت:"بسیار خوشحالم که در اولین روز از فصل جدید زندگیم در سن 23 سالگی توانستم با پیراهنی به میدان بروم که بزرگانی همچون ناصرخان حجازی سال ها از اصالت و قداست آن دفاع کردند.

تشکر و قدردانی از تمام آبی دلان را دارم که با پیام های پر مهر و محبت خود قبل از دیدار با تراکتور به سرباز استقلال انگیزه مضاعفی دادند."

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • قایدی بازهم گل زد، کلبا بازهم باخت
  • نگاهی به رویارویی ذوب‌آهن و استقلال
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • حاکمیت ناپایداری‌های جوی تا اواخر هفته در اردبیل
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • روزهای سختی در انتظار استقلال است