Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نتایج نشست مشترک خود با شورای امنیت کشور در خصوص معضل شرط‌بندی در ورزش را تشریح کرد.

وی مقابله با شبکه‌های شرط‌‌بندی و فساد و تبانی در فوتبال را یک وظیفه ملی و بین دستگاهی برشمرد و گفت: در صورتجلسه نشست مشترک وزارتخانه و مدیران فدراسیون و اعضای شورای امنیت کشور درباره امنیت ورزشگاه‌ها و رویدادهای ورزشی مسئولیت کنترل و مسدودسازی فعالیت سایت‌های شرط‌بندی به پلیس فتا واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه‌اندازی سایت و کانال رسمی هواداری صرفا باید از طریق سامانه رسمی انجام شود

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: بر این اساس راه‌اندازی سایت و کانال رسمی هواداری صرفا باید از طریق سامانه رسمی انجام شود و باشگاه‌ها می‌توانند علیه سایت‌ها و کانال‌های مجهول که با نام و آرم و هویت‌های معنوی باشگاه فعالیت دارند در مراجع قضایی طرح شکایت کنند.  

وی افزود: همچنین براساس مصوبه کمیته اخلاق در اردیبهشت 98 در راستای ساماندهی حوزه هواداری، ضمن انحلال کانون هواداران پس از استعلام از مراجع ذیصلاح نسبت به برنامه‌ریزی جهت ایجاد کانون هواداری زیر نظر معاونت فرهنگی باشگاه‌ها اقدام مقتضی انجام شود.

داورزنی تصریح کرد: با توجه به هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی وزارت ورزش و جوانان در تمامی زیرساخت‌های مسابقات به خصوص فوتبال، اقداماتی جهت رفاه حال تماشاگران نظیر تعویض و نصب صندلی‌ها و شماره‌گذاری و بلیط فروشی هوشمند توسط شرکت توسعه انجام شده است و ساماندهی مسائل فرهنگی و جلوگیری از برخی ناهنجاری‌ها برنامه اصلی فدراسیون خواهد بود.

معاون قهرمانی وزارت ورزش گفت: همچنین از دیگر اقدامات می‌توان به ایجاد محیطی پرنشاط با هماهنگی وزارت ارشاد اسلامی به دلیل حضور تماشاگران در استادیوم‌ها ساعاتی قبل از مسابقه و سرگرم شدن آنها، نصب دوربین، ساماندهی هواداران، فروش بلیط الکترونیکی و آموزش لیدرها اشاره کرد.

معاون وزیر ورزش افزود: بابت مواردی که اعلام شد چندین جلسه با دستور وزیر در وزارت ورزش و جوانان با سازمان صدا و سیما، شورای امنیت کشور، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برگزارشد که اثرات آن در ادامه روند مسابقات از جمله بازی پرسپولیس و تراکتورسازی مشهود بود.

داورزنی گفت: قطعا در فصل آینده لیگ برتر سامان بهتری در موضوع بلیط فروشی و تعالی فرهنگی محیط ورزشگاه‌ها و مقابله با شبکه‌های هرمی و شرط‌بندی شاهد خواهیم بود و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در این مورد مسئولیت مستقیم دارند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا اجتماعی سایت های شرط بندی در فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی از صبح امروز آغاز شد که طی آن، وزیر اقتصاد و اموردارایی و وزیر ورزش و جوانان در کنار مسئولین سازمان خصوصی سازی و مدیران عامل دو باشگاه و دیگر مدیران دو تیم، در این مراسم شرکت کردند.

به نقل از ورزش سه در بحث واگذاری مالکیت سرخابی ها و طی روزهای اخیر مقرر شده بود که 85 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به ترتیب به کنسرسیومی از شرکت های پتروشیمی خلیج فارس و کنسرسیومی متشکل از 6 بانک واگذار شود. پیش از این نیز 10 درصد از سهام دو تیم در بازار بورس به مردم واگذار شده بود و ابهاماتی درخصوص پنج درصد باقیمانده نیز به وجود آمده بود.

حالا و با اعلام وزیر ورزش و جوانان، مشخص گردید که پنج درصد باقیمانده نیز قرار است که به پیشکسوتان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار شود. کیومرث هاشمی همچنین خبر داد که سهم وزارت در باشگاه‌داری صفر خواهد بود.

او گفت: همیشه می‌گفتیم کار ما تیم‌داری نیست و سیاست‌گذار و ناظر هستیم. به‌دنبال محقق شدن اراده خصوصی‌سازی بودیم و می‌گفتند این عمل شدنی نیست، اما اراده دولت محقق شد و توانستیم. برنامه‌ای ۵ درصدی برای سهام پیشکسوتان قرار دادیم که برای صاحبان اصلی یعنی پیشکسوتان است. با هماهنگی وزارت اقتصاد و مشورت‌ها، مسیر واگذاری ۵ درصدی هم رخ می‌دهد تا وزارت کاملا از باشگاه‌داری خودش را جدا کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899043

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد
  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود