Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طرح پایش چالش سیل انتخاب شده، اما در حال حاضر مطالعه بر روی استان خوزستان توسط ظرفیت بیش از ۱۰۰۰ پژوهشگر در سال جاری را سازماندهی می‌کنیم.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه بازدید از قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد خوزستان درباره اقدامات پساسیل دانشگاه آزاد گفت: یکی از اقدامات مهم دانشگاه در این راستا سازماندهی پژوهش‌های تحصیلات تکمیلی درباره شناخت مسائل بحران سیل خوزستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طهرانچی بیان کرد: طرح پایش چالش سیل انتخاب شده، اما در حال حاضر مطالعه بر روی استان خوزستان توسط ظرفیت بیش از یک هزار پژوهشگر در سال جاری را سازماندهی می‌کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: نتایج این پژوهش به عنوان یک حرکت بزرگ بعد از یک سال برای مباحث استان خوزستان مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اقدامات پشتیبانی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد خوزستان تا عید فطر فعالیت خود را ادامه می‌دهد، افزود: فاز بعدی تدوین کتاب اولیه از سیل خوزستان، در ادامه طرح پایش، نظام موضوع‌ها و سازماندهی پژوهش است.

طهرانچی با بیان اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده برای سیل از سراسر واحد‌های سطح کشور بوده است، گفت: این کمک‌ها به حساب مشترک در سازمان مرکزی واریز و در ادامه در اختیار استان خوزستان قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: کمک‌رسانی‌ها مبتنی بر کمک‌های مردمی بوده، اما برخی فعالیت‌ها از جمله رسالت دانشگاه آزاد به شمار می‌آید، مثلا هنگامی که دامپزشکی در صحنه حاضر می‌شود وظایف دانشکده دامپزشکی نیز وجود دارد.

وی با اشاره به پشتیبانی از دانشجویان یادآور شد: هنگامی که دانشجویی به اردوی جهادی اعزام می‌شود، پشتیبانی از او صورت می‌گیرد، اما اصل موضوع کمک‌های مردمی و بسیج نیرو‌ها است.   منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمدمهدی طهرانچی دانشگاه آزاد اسلامی سیل خوزستان قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد خوزستان دانشگاه آزاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۱۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استادان نقش مهمی در پیشبرد اهداف فرهنگی و اقتصادی کشور دارند 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، میثم عرب‌زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در ضیافت استادان این دانشگاه که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم و استاد برگزار شد، گفت: تردیدی نیست که در زمان حاضر استادان دانشگاه‌ها می‌توانند نقش بسیار مهمی را در پیشبرد اهداف فرهنگی و اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا کنند.

وی خاطرنشان کرد در حال حاضر بیش از ۴۰۰ استاد هیئت علمی و حق‌التدریس و دستیار آموزشی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان همکاری شایسته دارند که این موجب مباهات ماست و به خوبی به نقشه ارزنده استادان واقف هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان عنوان کرد: این دانشگاه با قدمتی ۴۰ ساله تاکنون بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموخته متعهد و متخصص را به جامعه معرفی کرده که هرکدام از آنها به نوعی وفقیت‌های چشمگیری را رقم زدند.

عرب‌زاده متذکر شد: امسال برنامه‌های بسیار متنوع علمی، فرهنگی و آموزشی را در دستورکار داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های قرآنی دانشجویی به ۱۰ برابر هم برسد کافی نیست
  • دانشگاهیان باید مقابل ترفندهای دشمن هوشیارانه عمل کنند
  • دانشگاهیان باید در مقابل ترفندهای دشمن هوشیارانه عمل کنند
  • دانشگاه آزاد مصداق «جهش علمی با مشارکت مردم»
  • رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد
  • راه‌اندازی «مدارس سعادت» در دانشگاه آزاد اسلامی
  • جزئیات فعالیت ۴ کارگروه تخصصی اجلاس سراسری معماری و شهرسازی
  • استادان نقش مهمی در پیشبرد اهداف فرهنگی و اقتصادی کشور دارند 
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد