Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@06:31:52 GMT

ذوب‌آهن لیگ نوزدهم رویایی‌تر از همیشه

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۱۹۰۰

ذوب‌آهن لیگ نوزدهم رویایی‌تر از همیشه

با اتمام دوران سربازی ۳ بازیکن سابق ذوب‌آهن و بازگشت آن‌ها از تبریز به اصفهان می‌توان امیدوار بود نماینده فوتبال اصفهان در فصل آینده شرای بسیار خوبی را در پیش رو داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا خوشبختانه التهاب مدیریتی ذوب‌آهن که در یکی دو ماه گذشته حواشی زیادی به این باشگاه تزریق کرده بود به کمترین حد خودش رسیده و این روزها دیگر خبری از پست‌های اینستاگرامی سعید آذری نیست و کل ارکان کارخانه و باشگاه به دنبال صعود آسیایی تیم به مراحل بالاتر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از تعویق بازی مقابل النصر عربستان و حواشی مربوط به آن، مهم‌ترین اتفاق این چند روز گذشته مربوط به پست‌های اینستاگرامی ۳ بازیکن سابق ذوب‌آهن در راه خداحافظی از تراکتور و بازگشت به اصفهان بود که می‌تواند موجی از امیدواری را برای نماینده فوتبال اصفهان در لیگ نوزدهم ایجاد کند.

احسان پهلوان، مهدی مهدی‌پور و دانیال اسماعیلی‌فر در نیم فصل لیگ هفدهم و در دوران حضور امیر قلعه‌نویی، ترجیح دادند برای گذراندن دوران خدمت مقدس سربازی راهی تبریز و تیم تراکتورسازی شوند تا یک دوره مهم دو ساله زندگی خودشان را به جای گذراندن در پادگان با لباس تراکتورسازی پشت سر بگذارند.

در آن دوران خیلی‌ها معتقد بودند که این ۳ بازیکن باید در اصفهان می‌ماندند و بعد از نجات ذوب‌آهن از شرایطی که دچارش شده بود به تبریز بروند ولی اختلاف جزئی این ۳ بازیکن با کادر فنی و نیمکت‌نشینی‌شان باعث شد تا مهدی پور، پهلوان و اسماعیلی‌فر زودتر از موعد مقرربازیکن تراکتورسازی شوند. البته با جدایی این مثلث تاثیرگذار ذوب‌آهن دچار ضعف نشد و تیم امیر قلعه‌نویی در نیم فصل دوم با درخششی کم نظیر به عنوان نایب قهرمانی لیگ هم دست پیدا کرد.

امسال ذوب‌آهن بعد از دوران ناموفق با نمازی در این روزها شرایط خوبی دارد و بعد از ششمی در لیگ برتر صعودش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرده و به دنبال صدرنشینی در لیگ قهرمانان است. با این وجود هیئت مدیره ذوب‌آهن و شخص سعید آذری از تمدید همکاری با علیرضا منصوریان صحبت کرده‌اند و اگر اتفاق خاصی نیفتد برای فصل نوزدهم لیگ برتر علیرضا منصوریان سرمربی تیم ذوب‌آهن خواهد بود.

حفظ ترکیب فعلی تیم که بازیکنانی کم توقع و جوان هستند در کنار اضافه شدن ۳ بازیکنی که قبل از این چند سالی در ذوب‌آهن بازی کرده‌اند و به خوبی با فضای شهر اصفهان و باشگاه آشنا هستند، می‌تواند ذوب آهن را به یک تیم مدعی در فوتبال ایران تبدیل کند و این برای منصوریان خبر خوبی است که بدون چک و چانه زدن به یکباره ۳ خرید با کیفیت و تقریبا جوان در ۳ پست حساس زمین به ترکیب تیمش اضافه می‌شوند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: احسان پهلوان باشگاه ذوب آهن تیم فوتبال ذوب آهن دانیال اسماعیلی فر سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن سعید آذری علیرضا منصوریان لیگ برتر فوتبال مدیرعامل باشگاه ذوب آهن مهدی مهدی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان

استقلال ملاثانی در اولین بازی حذفی مقابل نماینده کنگان به برتری دست پیدا کرد و در دومین بازی جام حذفی که مقابل دیگر تیم‌لیگ‌برتری نفت آبادان بود عملکرد قابل قبولی داشتند و توانستند با هدایت سیاوش اکبرپور سرمربی جوان خود در زمین حریف در ضربات پنالتی به برتری دست پیدا کنند و شگفتی ساز باشند.

استقلال ملاثانی فصل گذشته با حذف دو تیم لیگ یکی و تیم لیگ برتری مس کرمان شگفتی ساز این رقابت ها بود و تا مرحله یک چهارم بالا آمد و در مقابل هوادار از گردونه رقابت ها حذف شد.

و حالا در سومین دیدار مرحله حذفی باید به مصاف سپاهان بروند تیمی که در ابتدای لیگ شرایط بسیار خوبی داشت ولی هرچه لیگ هفته های خود را پشت سر گذاشت شرایط این تیم آن چیزی که هواداران می‌خواستند نشد و شش شکست پیاپی و حذف در آسیا و دور شدن از کورس قهرمانی لیگ برتر سپاهان را به جام حذفی رساند.

سیاوش اکبرپور که در نیم فصل دوم هدایت آبی پوشان را برعهده گرفت و نتایج قابل قبولی با این تیم کسب کرده و یک آمار جالب که از ابتدای این فصل استقلال ملاثانی در لیگ یک به ثبت رسانده این است که این تیم تا به حال در دیدارهای خانگی باختی را نداشته و این مسئله کار را برای هر تیمی در بازی اهواز سخت می‌کند.

استقلال ملاثانی که متشکل شده از بازیکنان باتجربه و جوانان اهوازی است و تمامی بازیکنان این‌تیم خوزستانی هستند یک آمار ویژه دیگری در فوتبال به نام خود ثبت کرده اند که مشابه آن در اسپانیا و تیم اتلتیکو بیلبائو است.

در ترکیب استقلال بازیکنان نامداری از جمله علی حمودی که سابقه بازی در سپاهان هم دارد حضور دارد و دیگر بازیکنانی که سابقه قهرمانی در ایران و حضور در جام باشگاه‌های آسیا را دارند که می‌توان به احسان علوان زاده، محمد اهل شاخه، امید خالدی،وحید نامداری،احمد جبوری، میثم شاهمکوند، دانیال مومنی،امید صیدالیو میلاد پاک پرور حضور دارند که نشان می‌دهد تیم دست و پا بسته ای نیستند.

دیگر خبرها

  • بررسی ابعاد سیاسی علامه سیدمحمد باقر درچه‌ای/ یک کنش‌گری سیاسی با شاگردپروری
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • تیم رویایی 11 نفره اندی کول از هم تیمی های سابقش در منچستریونایتد / فیلم
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست فرماندری کاشان شد