Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سردار "لطفعلی پاکباز" در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از خروج سرمایه های ملی و هرگونه قاچاق، ماموران پایگاه دریابانی آبادان با اشراف اطلاعاتی دقیق از منطقه روز گذشته موفق شدند یک فروند شناور تجاری حامل سوخت قاچاق را هنگام خروج از آب‌های کشور متوقف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران در بازرسی از شناور، ۳۰ هزار لیتر سوخت از نوع گازوئیل که با هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان کشورهای حوزه خلیج فارس در مخزن شناور جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی محموله  یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورده شده که به همراه متهم پس از تکمیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار پاکباز عنوان کرد: قاچاقچیان به بهانه صیادی و فعالیت های تجاری سوخت، یارانه دریافت می کنند این  در حالی است که بدون هیچ گونه فعالیت صیادی و دریانوردی اقدام به فروش سوخت به شناورهای کشورهای همسایه می کنند که دریابانان خوزستان با هوشیاری در کنترل و نظارت دقیق بر شناورها، از خروج غیرقانونی سوخت از کشور جلوگیری می کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرمانده مرزبانی استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۱۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان بندرخمیر از واژگونی یکدستگاه خودرو وانت نیسان حامل سوخت قاچاق و فوت راننده و یک نفر از سرنشینان آن در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی اکبر مرادی امروز هفتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان بندرخمیر حین گشت‌زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، به یک‌دستگاه خودرو وانت نیسان پلاک مخدوش و حامل سوخت قاچاق مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: متاسفانه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو حامل سوخت، بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو، خودرو واژگون  و دچار حریق شد و متاسفانه راننده و یک نفر از سرنشینان آن در دم فوت، و یک نفر دیگر مصدوم و جهت سیر مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرخمیر در پایان گفت: زوایای مختلف وقوع این حادثه تحت بررسی است که نتیجه نهایی متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • سوخت قاچاق توقیف شد