Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، آخرین مرحله اردوی آمادگی ملی پوشان بدمینتون کشورمان به منظور شرکت در مسابقات بین المللی بدمینتون جمهوری آذربایجان از روز 6 تا 15 خرداد با شرکت 8 بازیکن در محل کمپ این فدراسیون برگزار می‌شود.

بازیکنان حاضر در این اردو متشکل از سروش اسکندری از زنجان، امیر جباری از همدان، مهران شهبازی از کردستان و علیرضا کرمی از تهران در قسمت آقایان و ثریا آقایی، ثمین عابد خجسته، پریا اسکندری و نسیم صفایی از تهران در قسمت بانوان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکنان زیر نظر سیدبهادر زکی‌زاده سرمربی تیم ملی در قسمت آقایان و سحر زمانیان مربی تیم ملی بزرگسالان بانوان به تمرین می‌پردازند.مسابقات بین المللی بدمینتون جمهوری آذربایجان در روزهای 16 تا 19 خرداد ماه در شهر باکو برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا فدراسیون بدمینتون تیم ملی بدمینتون تیم ملی بدمینتون بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید

 آخرین روز رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی در زمین‌های تنیس مجموعه مارینا کیش و پلاژ بانوان برگزار شد و تیم‌های مدعی حاضر در فینال برای کسب عنوان قهرمانی با هم دیدار کردند.

در فینال بخش بانوان تیم ساره هژبر- فاطمه سرسنگی با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم نیکی ثابتی - نیکو شیرازی عبور کردند و قهرمان شدند. زوج نیکی ثابتی - نیکو شیرازی در جایگاه دوم ایستادند و تیم‌های یاسمن حیدری - شیرین سیدیان و غزاله آذر پرست - مارال چریکی مشترکا سوم شدند.

در بخش آقایان نیز تیم فرهان اهرزاد- امیر علی بنده نژاد با نتیجه ۵-۷ و ۲-۶ زوج سالار ریاحی و ملک محمدی را شکست دادند و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کردند. تیم ریاحی و ملک محمدی صاحب عنوان نایب قهرمانی شدند و تیم‌های مهدی بازگیر - علی رییسی و شهریار اهرزاد - مسعود پیروزی سوم شدند.

به این ترتیب نخستین دوره رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی که از ۷ لغایت ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس مارینا کیش و پلاژ بانوان به مدت ۲ هفته برگزار شد با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

سرداوری این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره کشورمان بود و کسری حجازی مدیریت بازی‌ها را بر عهده داشت و در بخش بانوان نیز لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • شهرستان تکاب میزبان اولین اردوی ۴ روزه آماده سازی تیم نجات غریق آقایان
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • معرفى قهرمانان تنيس بين المللى ساحلى در كيش
  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد