Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی ـ هنری آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، از توزیع بیش از هزار پوستر با موضوع مهدویت و خداشناسی در کانون‌های مساجد استان خبر داد و گفت: توزیع بیش از ۵۰۰ جلد قرآن در بین کانون‌های مساجدی که نیاز به تعویض قرآن دارند، از جمله برنامه‌های کانون‌های مساجد همزمان با ایام ماه مبارک رمضان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برگزاری جلسات تفسیر قرآن در ۱۱۴ کانون استان افزود: قرائت روزانه یک خطبه یا حکمت منتخب از نهج‌البلاغه توسط مربی یا مسئول خواهر همراه با تفسیر سه دقیقه‌ای در ۳۰ کانون منتخب و قرائت فرازی از دعاهای صحیفه سجادیه به همراه تفسیر در ۳۰ کانون منتخب از دیگر برنامه های کانون‌های مساجد در ایام ماه مبارک رمضان است.
بیگی تشکیل کلاس‌های احکام روزه، ویژه بانوان و فطریه بصورت بروشور و بیان تشریحی در بیش از ۴۰۰ کانون استان را از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد در ایام ماه مبارک رمضان برشمرد و افزود: سومین دوره طرح ربیع‌القرآن نیز در کانون‌های مساجد اهل تسنن به‌خوبی برگزار شده و بیش از ۲۰۰ کانون در استان مجری این طرح هستند تا برای روزه اولی‌ها برگزار کنند.
وی با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ قرآنی «آفتاب انقلاب» خاطرنشان کرد: این مسابقه سال گذشته نیز برگزار شده بود و امسال نیز کانون محبان ام‌ابیهای ارومیه میزبان برگزاری این مسابقه خواهد بود که به‌مناسبت ارتحال رهبر کبیر انقلاب برگزار شده و با موضوعات قرآن و حضرت امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سید محسن حمزه لو مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی در جلسه کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پرونده‌های افزایش تراکم و تغییر کاربری ساختمانی مربوط به شهرستان‌های استان بود که بررسی شدند.

وی ادامه داد: در مجموع تمام پرونده‌های مطرح شده با نظر اعضا بررسی و تصمیمات لازم در خصوص آنها اعمال شد.

حمزه لو با اشاره به اینکه این طرح‌ها توسط شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی مطرح و بررسی شدند، افزود: تغییر کاربری و سطح اشغال و نیز افزایش تراکم اراضی از مهم‌ترین موارد مطرح شده در جلسات کمیسیون ماده ۵ بودند که جهت پاسخگویی به نیاز‌های مردم استان مطالعه و بررسی شدند.

وی تاکید کرد: نوسازی و حل مشکلات شهری در رأس سیاست‌های کاری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی، قرار دارد.

دیگر خبرها

  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • «قرآن مجید»کتاب خدا مهجور نماند