Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@05:55:11 GMT

پنج حادثه سیل در اصفهان اتفاق افتاد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۲۳۴۵

پنج حادثه سیل در اصفهان اتفاق افتاد

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: ۱۷۶ نفر در ۷۵ حادثه یک هفته گذشته در سطح استان اصفهان آسیب دیدند.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار  ایمنا در خصوص امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث جاده‌ای هفته گذشته اظهار کرد: از تاریخ ۲۸ اردیبهشت تا چهارم خرداد ماه تعداد ۷۵ حادثه در استان اصفهان گزارش شد که از این تعداد ۱۹ مورد حوادث جاده‌ای، ۲۰ مورد خدمات حضوری، پنج مورد سیل و آبگرفتگی در شهرستان‌های کوهپایه، خورو بیابانک و سمیرم، ۲۲ مورد حوادث شهری، چهار مورد صنعتی و کارگاهی و چهار مورد هم حوادث کوهستانی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با بیان اینکه تعداد کل آسیب دیدگان درهفته گذشته ۱۷۶ نفر بودند، گفت: مجموع کل نجات یافتگان ۶۷ نفر بودند که تعداد ۱۶ نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند و تعداد ۵۱ نفر بعد از دریافت کارهای خدماتی و درمانی به وسیله نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان برای تکمیل درمان به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها منتقل شدند. معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: در حوادث جاده‌ای هفته گذشته عملیات رهاسازی نداشتیم و اسکان اضطراری برای تعداد پنج نفر به دلیل نقض فنی خودروها در پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر انجام شد. وی با تاکید به اینکه ۸۲ تیم عملیاتی در امدادرسانی به حادثه دیدگان حوادث جاده‌ای در هفته گذشته پاسخگو بودند، افزود: تعداد ۲۴۵ نفر نیروهای عملیاتی و ۶۸ دستگاه آمبولانس دراین تیم ها برای امداد و نجات مصدومان حوادث حضورفعال داشتند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امداد ونجات حوادث سیل شمار مجروحان هلال احمر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۲۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جعفری با بیان اینکه تعداد تشکل‌های کارگری استان زنجان در واحد‌های مشمول قانون کار در سال گذشته به ۳۰ تشکل رسید، گفت: این تعداد در مدت مشابه سال ماقبل آن ۱۳ تشکل بود که افزایش ۲ برابری را نشان می‌دهد.

وی به اقدامات انجام گرفته در کمیسیون امنیت کارگری استان اشاره کرد و افزود: طرح ضریب نفوذ طرح طبقه بندی واحد‌های مشمول کار به عنوان یک مدل پیشرفته اجرا می‌شود که در قالب این طرح کارگران متناسب با توانمندی‌هایشان حقوق مناسب را دریافت می‌کنند.

مدیر کار تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان در ادامه یکی از اقدامات خانه کارگری استان را حل اختلافات در جامعه کارگری عنوان کرد و گفت: میانگین رسیدگی به پرونده‌های حل اختلاف در  ۵ سال گذشته ۶ ماه بود که این میزان اکنون به زیر ۳۰ روز رسیده است.

به گفته جعفری سال گذشته برای نخستین بار نرخ رشد مقرری بگیران بیکاران استان منفی شد.

مدیر کار تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان تعداد خانه‌های های بهداشت کارگر استان در سال گذشته را ۱۴۵ خانه عنوان کرد و افزود: ۲۳هزار و ۵۰۰ کارگر از خدمات خانه‌های بهداشت بهره‌مند شدند.

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر