Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، با وجود آسیب دیدگی دنیل کریگ  در هفته دوم آغاز فیلمبرداری «جیمز باند ۲۵»، عوامل این فیلم به کار خود ادامه خواهند دارد.

طبق اعلام آنها، تاریخ اکران این فیلم تغییر نخواهد کرد و همچنان در آوریل ۲۰۲۰ (۱ اردیبهشت ۹۹) منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم که هنوز نام مشخصی برای آن انتخاب نشده و با عنوان «باند ۲۵» شناخته می‌شود، طبق گفته رامی مالک پنجمین و  آخرین حضور دنیل در نقش این مامور مشهور (جیمز باند) خواهد بود.

هفته‌های قبل اعلام شده بود که دنیل کریگ در پشت صحنه فیلمبرداری دچار آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا شد و زیر تیغ جراحی رفت، اما پس از مدتی مشخص شد که مصدومیت وی خیلی جدی نیست و برای تکمیل فیلمبرداری در کشور جامائیکا دوباره جلوی دوربین خواهد رفت. دنیل کریگ سابقه چندین بار مصدومیت در فیلم سینمایی جیمز باند را دارد و بار‌ها دچار آسیب دیدگی شده بود.

فیلم سینمایی جیمز باند که محصول کمپانی مترو گلدن مایر (به اختصار MGM) است، یکی از پرفروش‌ترین مجموعه‌های سینمایی جهان است. قسمت قبلی این فیلم سینمایی به نام اسپکتر در سال ۲۰۱۵ به کارگردانی سم مندز ۸۸۰ میلیون دلار به صورت جهانی فروش داشت و نسخه ۲۰۱۲ آن به نام «اسکای فال» بیش از یک میلیون دلار در گیشه جهانی فروخت.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی یزدان پناه با اشاره به اظهارات اخیر برخی مدیران وزارت نیرو درباره تغییر ساعت ادارات برای کنترل مصرف برق گفت: این موضوع ابتدا باید توسط هیات دولت تصویب شود و سپس توسط رییس سازمان اداری و استخدامی ابلاغ خواهد شد.

وی تاکید کرد: البته اظهارات مدیران وزارت نیرو برمبنای همان مصوبه سال قبل بود اما ممکن است امسال تغییراتی کند.

مشروح گزارش در این خصوص را (اینجا) بخوانید

223225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898833

دیگر خبرها

  • تریلر جدید و عجیب «جیمز باند» که ۳.۵ میلیون بازدید خورد
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • آل پاچینو در مستندترین جن‌گیری تاریخ آمریکا + جزئیات
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • (تصاویر) اکران خصوصی فیلم سینمایی «مست عشق»
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • «پرویزخان» به خانه‌ها می‌آید