Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - اقدامی غیرمنتظره از سوی مالکان باشگاه اینتر، احتمال جدایی مهاجم آرژانتینی این تیم را قوت بخشیده است. ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با حذف چهره مائورو ایکاردی از روی سایت رسمی مالکان این باشگاه اینتر احتمال جدایی او از این تیم افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اختلافات جنجالی که در ماه دسامبر میان ایکاردی و اینتر بر سر شروط او برای تمدید قراردادش شکل گرفت، شایعاتی درباره جدایی او از اینتر شکل گرفت و اکنون مالکان باشگاه بر این شایعه دامن زده‌اند.

به گزارش سایت کالچومرکاتوی ایتالیا، تصویر کاپیتان سابق تیم را از یک آگهی تبلیغاتی روی سایت‌ گروه سونینگ، مالک چینی باشگاه اینتر برداشته شده و به جای این بازیکن 26 ساله تصویر دانیلو دآمبروزیو قرار گرفته است. این اقدام سونینگ به منزله آمادگی باشگاه اینتر برای فروش ایکاردی و پذیرش پیشنهاد برای انتقال او به تیمی دیگر تلقی شده است.

چهره ایکاردی همچنین از روی یک پوستر تبلیغاتی دیگر برای بازی دوستانه اینتر و یوونتوس در اردوی پیش‌فصل دو تیم در جام قهرمانان بین‌المللی حذف شده که این هم به عنوان نشانه‌ای دیگر از جدایی او از نراتزوری دانسته شده است.

فوتبال جهان| کیلینی: برای کونته در اینتر آرزوی ناکامی می‌کنم

 

مهاجم سابق سامپدوریا در 36 بازی‌اش در تمامی رقابت‌های این فصل 17 گل برای اینتر زده است، اما تنها دو تای آنها بعد از خلع شدنش از کاپیتانی آبی‌و‌مشکی‌ها و هر دوی آنها از روی نقطه پنالتی بوده است.

غرامت فسخ قرارداد ایکاردی با اینتر 110 میلیون یورو و تنها برای یک بازی زمانی دو هفته‌ای در ماه جولای برای تیم‌های غیرایتالیایی قابل پرداخت است، اما در این اواخر بارها از یوونتوس به عنوان مقصد احتمالی او یاد شده است.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط مائورو ایکاردی اینترمیلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مائورو ایکاردی اینترمیلان مائورو ایکاردی اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک سامانه فروش بلیت این دیدار از ساعاتی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه آلومینیوم اراک دریافت کنند. ‌

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و آلومینیوم اراک

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 747362

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۷ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • با مالکان جدید سرخابی‌ها شاهد رشد فوتبال خواهیم بود
  • فوتبال از دریچه فان؛ تلاش چلسی برای متوقف کردن آرسنال
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد