Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@07:05:35 GMT

دستگیری ضاربان ماموران پلیس راهور

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۳۰۶۱

سرنشینان یک خودرو پژو ۴۰۵ که شب گذشته با زیر گرفتن یکی از ماموران و هتاکی و ضرب و شتم آن‌ها اقدام به فرار کرده بودند با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فردیس دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، سردار "عباسعلی محمدیان" فرمانده انتظامی استان البرز در تشریح جزئیات این خبر گفت:: در ساعت ۲۱ شب گذشته مامور پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس حین انجام وظیفه در فلکه دوم، یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با ۳ سرنشین را که اقدام به حرکات نمایشی کرده و منجر به وحشت عابران و سایر رانندگان شده بود را مشاهده و جهت تذکر به راننده، خودرو را متوقف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: راننده خودرو که ظاهرا وضعیت عادی نداشت از تذکر مامور پلیس عصبانی شده و پس از حرکت خودرو تعمدا مامور را زیر گرفته و صحنه را ترک می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: خودرو مذکور پس از حرکت در مسیری کوتاه پشت چراغ قرمز توقف کرده که مامور حادثه دیده به همراه یکی از کارکنان وظیفه به منظور بررسی موضوع و جریمه کردن راننده به سمت خودرو حرکت کردند که در این هنگام راننده و ۲ سرنشین آن از خودرو پیاده و شروع به هتاکی و ضرب و شتم ماموران کرده و به سرعت متواری می‌شوند.

وی اظهار کرد: در این حادثه مامور پلیس راهور از ناحیه پای چپ و مامور وظیفه نیز از ناحیه سر و کتف آسیب دیدند که با حضور ماموران کلانتری فردیس و عوامل اورژانس برای مداوا به نزدیکترین درمانگاه محل منتقل شدند که در حال حاضر حال عمومی آن‌ها خوب است.

سردار محمدیان گفت: بلافاصله شناسایی و دستگیری مسببان این حادثه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان زبده با بررسی جزئیات حادثه و شناسایی خودرو مذکور، راننده را شناسایی و در ساعت ۲ بامداد امروز ۴ خردادماه راننده خاطی و هر ۲ سرنشین را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، وی با بیان این که قانون برای هتاکی به ماموران حین انجام وظیفه مجازات سنگینی پبش بینی کرده است گفت:: پرونده متهمان جهت رسیدگی و اجرای حکم در اختیار مقام قضائی است.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: برابر ماده ۶۰۷ قانون مجازات اسلامی هرگونه توهین، حمله و مقاومت که با علم و آگاهی نسبت به ماموران حین انجام وظیفه به عمل آید، جرم محسوب می‌شود و در قانون مجازات مشخصی برای متخلفان پیش بینی شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک ماموران راهور پلیس فتح خرمشهر جوشن کبیر شب قدر ترزامی هوآوی انصارالله یمن برگزیت زیبا حالت منفرد علی ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی وبی امان با قاچاق مواد مخدر ومبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی گفت: رانندگان با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان، چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودرو‌ها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش ماموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس