Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@01:06:21 GMT

افزایش دوباره قیمت سکه در بازار + آخرین قیمت دلار

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۳۱۴۴

افزایش دوباره قیمت سکه در بازار + آخرین قیمت دلار

تسنیم نوشت: امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش نسبت به آخرین قیمت‌های روزکاری قبل در قیمت 4 میلیون و 828 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 680 هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی2 میلیون و 698 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 728 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی یک میلیون و 29 هزار تومان فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                سکه تمام‌بهار آزادی   4 میلیون و 828 هزار تومان                سکه‌بهارآزادی طرح قدیم 4 میلیون و 680 هزار تومان                نیم‌سکه بهارآزادی 2 میلیون و 698 هزار تومان                ربع‌سکه یک میلیون و 728 هزار تومان             سکه‌گرمی یک میلیون و 29 هزار تومان

قیمت طلای 18عیار هم 433 هزار  تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1284.8 دلار معامله می‌شود.

           قیمت  هر‌گرم طلای 18‌عیار 433 هزار  تومان             قیمت  هرگرم‌طلای  24عیار 578 هزار و 100 تومان              قیمت  هر‌مثقال‌ طلا یک میلیون و 881 هزار تومان              قیمت‌اونس‌طلا 1284.8 دلار

صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم، 14 هزار و 20 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 13 هزار و 920 تومان خریداری می‌کنند.

                قیمت  دلار 14 هزار و 20 تومان                   قیمت  یورو 15 هزار و 920 تومان                   قیمت درهم 3 هزار و 881 تومان                  قیمت   پوند انگلیس 18 هزار و 122 تومان

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، 15 هزار و 920 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 15 هزار و 820 تومان است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۳۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ اتحادیه طلا و سکه رشت اعلام کرد: سکه و طلا هم اکنون در بازار رشت با این قیمت‌ها معامله می‌شود.

تمام سکه بهار آزادی ۴۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان       + ۳۰۰ هزار تومان

نیم سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون تومان                       + ۲۰۰ هزار تومان 

ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون تومان                             بدون تغییر 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان        بدون تغییر

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
  • قیمت طلا سقوط کرد