Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک هلندی لیورپول معتقد است که تیمش همیشه کار سختی را در مقابل تاتنهام داشته است.

طرفداری - جورجینیو واینالدوم هافبک هلندی قرمزها، عنوان کرد که این تیم در فینال لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ (1 ژوئن) حریفش تاتنهام را، دست کم نخواهد گرفت. لیورپول برای دومین سال پیاپی به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان کلوپ در فینال سال گذشته این رقابت ها، با نتیجه 3 بر 1 در مقابل رئال مادرید مغلوب شدند. 

به گزارش Miror، بازی با تاتنهام آخرین بازی فصل برای تیم فوق العاده یورگن کلوپ خواهد بود. قرمزها فصل خوبی را سپری کردند و با کسب 97 امتیار و تنها یک امتیاز کمتر نسبت به منچسترسیتی، از قهرمانی در رقابت های لیگ برتر انگلستان بازماندند. واینالدوم اما، معتقد است تیمش بازی سختی مقابل تاتنهام در فینال مادرید خواهد داشت. او در گفت و گو با وبسایت رسمی باشگاه لیورپول، عنوان کرد:

همه ما برای بازی مقابل تاتنهام تمرکز کردیم و مخصوصا پس از سپری کردن چنین فصل خوبی، می خواهیم که در این رقابت ها قهرمان شویم. ما سال فوق العاده ای را داشتیم و موفق شدیم که در لیگ برتر 97 امتیاز به دست بیاوریم ولی متاسفانه نتوانستیم قهرمان شویم و به همین دلیل تمام تلاشمان را برای پیروزی در فینال مادرید، خواهیم کرد. در بازی های آخرمان در لیگ برتر، نمی توانستیم چیزی را کنترل کنیم چرا که قهرمانی در دستان خودمان نبود و باید منتظر نتایج منچسترسیتی می ماندیم، اما در فینال قضیه ای کاملا متفاوت را شاهد خواهیم بود. این بار همه چیز در دستان خودمان است و تلاش خواهیم کرد که با به نمایش گذاشتن بهترین عملکردمان، در این بازی پیروز شویم. با این حال، می دانیم که تاتنهام واقعا رقیب سختی است. 

هافبک هلندی لیورپول معتقد است که پیروزی های قبلی تیمش در مقابل شاگردان پوچتینو هیچ اهمیتی در بازی فینال نخواهند داشت. او اظهار داشت:

شما می دانید که آن ها چه تیم قدرتمندی دارند. اگر به بازی هایی که در این فصل در لیگ برتر مقابل آن ها انجام دادیم توجه کنید، متوجه خواهید شد که چقدر در مقابل آن ها به مشکل خوردیم. به خصوص در بازی دوم در آنفیلد که در دقایق پایانی مقابلشان پیروز شدیم واقعا دچار مشکل شدیم. آن ها تیم سرسختی دارند. ما بار ها در مقابل آن ها بازی کردیم و همیشه دچار مشکل شدیم. ما هرگز بازی آسانی مقابل تاتهام نداشتیم. بنابراین می دانیم که چه چیزی انتظارمان را می کشد. 

شاگردان کلوپ برای آماده سازی جهت حضوری قدرتمند در فینال لیگ قهرمانان اروپا در کمپ ماربلا اسپانیا حضور دارند و واینالدوم معتقد است این کمپ تمرینی به بازیکنان برای رسیدن به سطح آمادگی مناسب در فینال مادرید کمک می کند. او گفت:

اینجا کمی گرم تر از جایی است که معمولا به تمرین کردن در آنجا عادت داریم، اما همه چیز خوب پیش می رود و مشکلی وجود ندارد. ما پس از به اتمام رسیدن لیگ برتر چند روز استراحت داشتیم و حالا باید ریتم خومان را برای فینال به دست بیاوریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم

به گزارش خبرگزاری مهر، خوزه اوناسیو لوپز سرمربی تیم ملی ازبکستان در نشست خبری پیش از بازی با ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا گفت: ما می‌دانیم مقابل چه تیم بزرگ و با کیفیتی می‌خواهیم بازی کنیم اما برای خودمان هدفی مشخص کرده‌ایم که فردا به آن می‌رسیم.

وی گفت: همه می‌دانند که ایران یکی از بهترین تیم‌های جهان است، آنها کارشان را بلدند، ولی ما هم تیم منسجمی داریم و استراتژی خاصی را دنبال می‌کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا گفت: متوقف کردن ایران کار مشکلی است. البته دو تیم قبلاً بازی‌های زیادی با هم کرده‌اند ولی هر بازی یک داستان تازه است.

کد خبر 6088384 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟