Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:17:22 GMT

مختومه شدن پرونده قضایی شکایت از یک نشریه محلی

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۳۴۱۸

مختومه شدن پرونده قضایی شکایت از یک نشریه محلی

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا مشایخی ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران توضیحاتی درخصوص پرونده قضایی یکی از مطبوعات محلی شهرستان ارائه داد و گفت: به دنبال درج مطلبی در آبان سال گذشته در این نشریه، گزارشی از سوی نهادهای امنیتی و انتظامی به فرمانداری میانه ارسال شد و فرمانداری نیز بنا به وظیفه ذاتی خود، این گزارش را عیناً به دستگاه قضایی منعکس کرده و هیچ شکایتی در مقام شاکی مطرح نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دستگاه قضایی به استناد این گزارش پرونده‌ای را برای این نشریه تشکیل داد که اکنون مراحل قضایی را طی می‌کند. با توجه به اینکه این پرونده، در دوره مدیریت قبلی استان تشکیل شده و استاندار فعلی نیز بر عدم شکایت از رسانه‌ها تاکید دارد، فرمانداری ویژه میانه طی نامه‌ای به دستگاه قضایی، خواستار بلااثر شدن گزارش مذکور و مختومه شدن این پرونده شده است.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود رسانه‌ها دولت را یاری کنند، ادامه داد: سیاست دولت در شرایط حساس کنونی، تحکیم همدلی و همبستگی ملی با بهره‌گیری از تمام نیروهای فعال کشور است.

کد خبر 4625625

منبع: مهر

کلیدواژه: میانه استانداری آذربایجان شرقی پرونده قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتگ «شکایت_از_بی_بی_سی» در حال پرتکرار شدن است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، کاربران شبکه‌های اجتماعی با پرتکرار کردن هشتگ «شکایت از بی‌بی‌سی» خواستار اقدام نهادهای حقوقی و دیپلماتیک کشور، علیه شبکه جهانی بی‌بی‌سی هستند.   کاربران در پست‌هایشان از انتشار گزارش بی‌بی‌سی درباره پرونده فوت یک دختر جوان ایرانی بدون مستندات و منبع موثق انتقاد می‌کنند.           

دیگر خبرها

  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال‌ نمایش خانگی
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • هشتگ «شکایت_از_بی_بی_سی» در حال پرتکرار شدن است
  • سیل و آبگرفتگی در روستای «چنداب» گرمسار
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو