Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز- مدیرکل انتقال خون استان البرز با اعلام اینکه حدود ۲ هزار و ۶۰۰واحد اهدا خون در ایام ماه مبارک رمضان داشته ایم، گفت: باتوجه به افزایش ساعت کاری درایام مبارک رمضان استقبال مردم بسیار خوب بود و مشکلی از نظر تامین خون برای مراکز درمانی نداریم.

به گزارش قدس آنلاین، رضا مهدی زاده در خصوص استقبال شهروندان جهت اهدا خون در ایام ماه مبارک، بااشاره به اینکه سازمان انتقال خون استان ساعات کاری  خود را در ماه مبارک رمضان افزایش داده است، گفت: در این ایام پایگاه های انتقال خون در سطح استان پس از افطار تا ۱۲شب فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باتوجه به افزایش ساعت کاری استقبال مردم درایام مبارک رمضان بسیار چشمگیر بود و ذخایر خونی استان در وضعیت خوبی است از اینرو مشکلی از نظر تامین خون برای مراکز درمانی نداریم.

مدیرکل انتقال خون استان البرز با اعلام اینکه حدود ۲ هزار و ۶۰۰واحد خون در ایام ماه مبارک رمضان اهدا شده است، گفت: کمبودی در ذخایرفرآورده های خونی در استان نداریم چراکه با استقبال خوب مردم به قدر کافی نیازاستان در فرآورده های خونی تامین شده است.

مهدی زاده در ادامه گفت: در شب نخست قدر استقبال مردم از مراکز جامع مهر بانو در گوهردشت، پایگاه میدان توحید، پایگاه موقت امامزاده محمد(ص) و اداره کل سازمان انتقال خون درچهار راه گلزار خوب بوده  و حدود۳۰۰واحد خون تا ۲ بامداد شب گذشته از شهروندان دریافت شده است.

وی با تاکید براینکه نیازبه گروه های خونی منفی بیشتر است، گفت: گروه خونی  "او منفی" به همه گروههای خونی خون می دهد اما کمبودی در هیچ گروه خونی نداریم.

مهدی زاده در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین مبنی براینکه بیماران خاص برای دریافت فرآورده های خونی مبلغی پرداخت می کنند یا نه، گفت: وزارت بهداشت تعرفه ای را برای فرآورده های خونی مشخص کرده است که بسیار رقم پایینی است اما برای بیماران خاص فرآورده های خونی رایگان است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان البرز اهدا خون لیالی قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۳۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فرمانی از شرکت بیش از ۳۳ هزار دانش آموز مقطع متوسطه دوم البرزی در اردوی عملی درس آمادگی دفاعی خبر داد و گفت: ۱۶ هزار دانش آموز پسر در سطح استان در میادین تیر شرکت می‌کنند و موضوعاتی مثل صف جمع، آمادگی جسمانی، امداد و نجات و مهارت‌های تیراندازی را آموزش می‌بینند.

وی تصریح کرد: ۱۷ هزار دانش آموز دختر نیز در مراکز آموزشی و کلاس‌های درس، با مباحث آمادگی دفاعی و موضوعات مهم این درس آشنا می‌شوند. این برنامه در سطح شهرستان‌های استان البرز به همت نواحی، بسیجیان و مربیان آموزش نظامی و آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی، در حال برگزاری است.

مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی استان البرز هدف از برگزاری این اردو را افزایش مهارت‌های فردی و گروهی در دفاع نظامی و غیر نظامی، استفاده صحیح از ابزارهای دفاعی هنگام بکارگیری و انسجام بخشی به بخش عملی درس آمادگی دفاعی برشمرد و بیان کرد: اردوی آمادگی دفاعی موجب می‌شود دانش آموزان به هویت دانش آموزی خود برسند.

کد خبر 6088315

دیگر خبرها

  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول
  • نیروگاه ساخت ایران در سریلانکا چه خصوصیاتی دارد؟
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام