Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@02:18:56 GMT

تابستان امسال خاموشی برق در کشور نخواهیم داشت

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۳۷۷۲

تابستان امسال خاموشی برق در کشور نخواهیم داشت

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی رخشانی‌مهر ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی مناسبی برای تولید برق در کشور صورت گرفته است تا با همکاری مشترکان خاموشی برق نداشته باشیم.

وی با اشاره به پیش‌بینی و برنامه‌ریزی برای تولید ۶۲ هزار مگاوات برق در کشور خاطرنشان کرد: در صورتی که مشترکین همکاری لازم را در زمینه مدیریت مصرف برق داشته باشند، تابستان امسال خاموشی نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر به مصرف بالای برق در استان‌های گرمسیری اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر افزایش تولید باید در زمینه مدیریت مصرف برق هم اقدامات لازم انجام شود.

وی تصریح کرد: در صورتی که مردم در مصرف برق در بخش خانگی، تجاری و کشاورزی و صنعتی مدیریت لازم را داشته باشند، نیازهای آنها تامین می‌شود و خاموشی نخواهیم داشت.

افزایش تعرفه برق پرمصرف‌ها

رخشانی‌مهر با بیان اینکه با همراهی و همکاری مردم از تابستان پیش رو به خوبی عبور می‌کنیم، ادامه داد: ۱۶ درصد به تعرفه برق مشترکین پرمصرف که الگو را رعایت نمی‌کنند اضافه خواهد شد.

وی بر لزوم تعدیل مصرف مشترکین پرمصرف تاکید کرد و افزود: در صورت عدم تعدیل مصرف توسط این مشترکین، از ابتدای خردادماه تعرفه برق آنها با افزایش روبرو خواهد بود.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر از حذف قبوض کاغذی برق و توسعه اتوماسیون خبر داد و گفت: افزایش خدمات به مشترکان به روش اتوماسیون از جمله برنامه‌ها و سیاست وزات نیرو است.

وی از کاهش مراجعه مکرر مردم به شرکت‌های توزیع نیروی برق به عنوان دستاورد اتوماسیون یاد کرد و اظهار داشت: شرایطی برای کاهش حضور مردم به شرکت‌های توزیع نیروی برق برای خدمات فروش و پس از فروش فراهم می‌شود.

کد خبر 4625663

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت توانیر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق در این استان فردا قطع می‌شود؛ خاموشی از راه رسید؟

شرکت توزیع برق استان گیلان امروز، ۱۱ اردیبهشت‌ماه با صدور اطلاعیه‌ای از قطعی برق چند ساعته در برخی مناطق شهرستان‌های آستانه اشرفیه، تالش، رشت، رضوانشهر، رحیم‌آباد، لاهیجان، دیلمان سیاهکل، اسالم به منظور پاره‌ای از تعمیرات در جهت بهبود نیرو رسانی، در ساعات مشخصی از فردا، ۱۲ اردیبهشت‌ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت توانیر از اختصاص ۸۰ میلیون جایزه در سال ۱۴۰۳ به افرادی که در کاهش مصرف شرکت می‌کنند خبر داد.

آستانه اشرفیه: چوب‌بری امیر فلاح، روستا‌های آستانه کشل آزادسرا، پل‌سازی شرکت پرهام، عبدالله آباد، ریسندگی و بافندگی سمین بافت، تانکرسازی گیلان شرق، روستا‌های آستانه کورکاه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰

تالش: پیرسرای جوکندان از ساعت ۱۱ تا ۱۳

رشت: آخر جماران از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰

رضوانشهر: پلنگ‌پاره و پونل از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰

رحیم‌آباد: پمپ بنزین کلاچای، کلاچای داخل شهر، پاسگاه ساحلی شیر محله، شیر محله، شرکت سیرود، هادی کیاشهر، جاده سیرود سردخانه علیرضا نصرتی، قاسم‌آباد علیا، کلاچای پلرود جنب اداره گاز کلاچای، پلرود گیل کلایه به سمت دریا، چاه آب کشاورزی از ساعت ۹ تا ۱۰:۴۵

لاهیجان: بیجاربنه و نخجیرکلایه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰ و همچنین خیابان نیما و کارگر از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۳۰

دیلمان سیاهکل: بیمارستان ۱۰ تختخوابی، دیلمان محله اسپیلی میاندشت، پمپاژ آب آشامیدنی دیلمان جنب خانه بهداشت، سالن ورزشی دیلمان، شهر دیلمان، هلال احمر، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دیلمان، چاه آب شرب شهر دیلمان باباولی از ساعت ۱۱ تا ۱۳

اسالم: آب شرب درازک محله، خرجگیل انتهای حوزه شهری روبروی منزل سبحان قاسمی، برنجکوبی جهانگیر ملیحی و پورخودکار، روستای جامی محله اسالم، برنجکوبی باب اله بهاری و شرکا، روستای لمیر سفلی، بانک ملی اسالم از ساعت ۱۰ تا ۱۲

دیگر خبرها

  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • برق در این استان فردا قطع می‌شود؛ خاموشی از راه رسید؟
  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • پیش بینی ناترازی ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاواتی برق در تابستان
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود