Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@21:34:55 GMT

اجرای طرح هادی در ۲۴ روستای بالای ۲۰ خانوار نایین

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۳۸۲۳

اجرای طرح هادی در ۲۴ روستای بالای ۲۰ خانوار نایین

رییس بنیاد مسکن نایین گفت: در حال حاضر طرح هادی برای ۳۱ روستای بالای ۲۰ خانوار نایین تهیه شده است که برای ۲۴ روستا فاز اول آن به اجرا درآمده است.

به گزارش ایمنا، حمید سلیمی‌محمدی با اشاره به اجرای طرح هادی در شهرستان نایین اظهار کرد:  از تعداد ۳۲ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان ۳۱ روستا دارای طرح هادی مصوب بوده و طـــرح هادی روستای بلاباد نیز که در سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ بالای ۲۰ خانوار اعلام شده در دست تهیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طرح بازنگری هشت روستا در سالیان گذشته تهیه و طرح بازنگری پنج روستا از محل اعتبارات ملــــی در دست تهیه است.

رییس بنیاد مسکن نایین از اجرای فاز نخست طرح هادی در ۲۴ روستای بالای ۲۰ خانوار جمعیت خبر داد و گفت: در حال حاضر طرح هادی در پنج روستا در حال اجرا است.

سلیمی‌محمدی اضافه کرد: تاکنون ۷۲۹ فقره تسهیلات بهسازی مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد و  ۶۴۳ میلیون و ۶۶۷ هزار ریال به متقاضیان پرداخت شده که نقش بسزایی در مقاوم سازی بافت‌های فرسوده روستایی داشته است.

وی از پیگیری اجرای طرح هادی با رویکرد بوم گردی در روستای چوپانان که منظم ترین روستای خشتی جهان محسوب می‌شود، خبر داد و گفت: این روستا پتانسیل خوبی برای حوزه گردشگری دارد که ظرفیت اجرای طرح بوم گردی را دارد.

رییس بنیاد مسکن نایین افزود : تاکنون بالغ بر ۶۸۰جلد سند مالکیت در راستای ماده الحاقی و ماده ۱۳۳ صادر و تحویل متقاضیان شده است.

سلیمی‌محمدی اظهار کرد: از محل اعتبارات ملی و استانی و تفاهم نامه مشارکت دهیاری و خودیاری اهالی از سال ۹۴ تاکنون هزار و ۵۸۱ تن قیر رایگان و آسفالت‌ریزی ۱۵۵ هزار  متر مربع از معابر ۱۶ روستای شهرستان اختصاص یافته است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بنیاد مسکن طرح هادی نائین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن ۲ کودک در رودخانه مهران بندرلنگه

عادل مردزاده معتمد روستای کوردان در این زمینه گفت: دیروز عصر این کودک بدون اطلاع خانواده ها برای بازی به اطراف رودخانه مهران رفته بودند.

دو کودک از نوه های یکی از اهالی روستا بودند.

وی افزود کودکان جان باخته دو پسر 5 ساله بودند که در آبهای گودالی و باتلاقی رودخانه غرق شدند.

به گفته این فرد اهالی روستا پس از ساعت ها جستجو جسد بی جان این دو کودک را در یکی از این گودال ها پیدا کردند.

رودخانه مهران از کنار روستای کوردان بخش مهران بندرلنگه می گذرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • غرق شدن ۲ کودک در رودخانه مهران بندرلنگه
  • پیام مشخص از بازار مسکن؛ جمعیت خانه‌ندار‌ها چه می‌گوید؟
  • جمعیت خانه‌ندار‌ها
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب