Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@10:10:23 GMT

اختصاص ۱۵ دستگاه اتوبوس ویژه شب‌های قدر

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۴۳۳۶

اختصاص ۱۵ دستگاه اتوبوس ویژه شب‌های قدر

حسینی پور از اختصاص ۱۵ دستگاه اتوبوس جهت جابجایی رایگان عزاداران لیالی قدر خبر داد.

« سعید حسینی‌پور »، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ضمن تسلیت فرا رسیدن لیالی قدر، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه رحمت و مغفرت فرصت مناسبی برای مؤمنان و همه بندگان خداوند فراهم می آورد، که این معنویت های خالصانه در شب های قدر به اوج می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی عنوان کرد: جهت رفاه هرچه بیشتر شب زنده داران این ایام ۱۵ دستگاه اتوبوس برای حمل و نقل مردم بعد از پایان مراسم اختصاص یافته است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه اتوبوس ها در سه محل اصلی  شهر برای شرکت کنندگان در مراسم شب‌های قدر مستقر خواهند شد، گفت: در اماکن مذهبی مانند امامزاده سید مظفر، مسجد جامع و گلزار شهدای بندرعباس به دلیل بالا بودن حجم تردد و احتمال ایجاد گره‌های ترافیکی در مسیر های منتهی به این محل ها، به هر کدام از این محل ها به صورت جداگانه ۵ دستگاه اتوبوس اختصاص داده خواهد شد.
 

 

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، خاطر نشان کرد: کار جابجایی مردم از اماکن مذهبی و مساجد تعیین شده قبل از اذان صبح و در حدود ساعت چهار صبح آغاز می شود. 

 

حسینی پور یادآور شد: مسیرهای گلشهر، بلوار امام حسین (ع)، کوی ملت و مرکز شهر مسیر های حرکت و سرویس دهی اتوبوس ها برای به مقصد رساندن مردم شریف بندرعباس بعد از شب زنده داری در شب های قدر تعیین شده است.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان شب قدر ماه مبارک رمضان نماز جمعه مجلس استان بوشهر خبرگزاری شبستان خطبه نماز جمعه خسارت سیل سرویس ایاب و ذهاب شب های قدر بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک

مدیر منطقه سه شهرداری اراک گفت: در سال ۱۴۰۳، هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه سه اراک در نظر گرفته شده که به تناسب میان ۱۱ محله این منطقه توزیع شده است.

محمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: با تلاش عوامل اداری و اجرایی منطقه و در نظر گرفتن ضوابط تشویقی در صدور مجوز خصوصاً املاک قولنامه‌ای، درآمد منطقه در سال گذشته تحقق ۱۲۵ درصدی داشته است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۳، هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه سه اراک در نظر گرفته شده که به تناسب بین ۱۱ محله این منطقه توزیع شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری اراک پروژه‌های تعریف شده برای اجرا در سال جاری را ساماندهی کمربندی حد فاصل پل سنجان تا میدان بسیج شامل عملیات جدول گذاری و پیاده رو سازی به طول ۳/۵ کیلومتر، ساماندهی بلوار شهید کاظمی کرهرودی به طول ۲/۵ کیلومتر، دیوار ساحلی محله دروازه کرهرود، دیوار ساحلی خیابان طالقانی و سایر پروژه‌های محله محور عنوان کرد.

رضایی با اشاره به موفقیت حاصل شده در اسفند ۱۴۰۲ در خصوص آزادسازی زمین خواری در محله تخت سادات کرهرود، گفت: در سال ۱۴۰۳ تمام زمین‌های متعلق به شهر به مردم باز خواهد گشت.

کد خبر 747879

دیگر خبرها

  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان شهر اراک
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال