Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان پیشین مسابقات دوچرخه سواری گفت: اگرچه مقدار قابل توجهی پول از دست دادم و از عرش به فرش رسیدم ولی حاضر به تغییر چیزی نیستم. ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لانس آرمسترانگ، قهرمان پیشین مسابقات دوچرخه سواری تور دو فرانس که در سال 2012 پس از مسجل شدن دوپینگش، هر 7 عنوان قهرمانی خود در تور دو فرانس را به اتحادیه بین‌المللی دوچرخه سواری پس داد در مصاحبه اخیر خود تاکید کرد که در حسرت و اندوه زندگی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که پیش از اتفاقات سال 2012، سمبل ورزش دوچرخه سواری و مبارزه با سرطان بود، گفت: ما هر چه برای برنده شدن لازم بود، انجام دادیم که البته قانونی نبود. با این حال و اگرچه مقدار قابل توجهی پول از دست دادم و از عرش به فرش رسیدم ولی حاضر به تغییر چیزی نیستم.

آرمسترانگ ادامه داد: من راهی که طی کردم و کاری که انجام دادم را تغییر نمی‌دهم. درس‌هایی که من گرفتم تغییر نخواهد کرد و در واقع اگر آن کارها را نمی‌کردم، چنین درس‌هایی نمی‌گرفتم. اگر من طور دیگری رفتار می‌کردم، هرگز تحت بازجویی و تحریم قرار نمی‌گرفتم. اگر من فقط دوپینگ می‌کردم و حرفی نمی‌زدم، هیچکدام از اتفاقاتی که برایم افتاد، رخ نمی‌داد. من در واقع به مسئولان التماس و خواهش کردم که دنبال من بیایند. من طعمه آسانی برای آنها بودم.

دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا| رتبه آخر ایران در تایم تریل با اشتباه سرپرست

آرمسترانگ با این حال تایید کرد اشتباهی که انجام داده، دریچه‌ای به اشتباهات بزرگ‌تر بوده که منجر به یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای منفی تاریخ ورزش شده است. او در طول دوران حرفه‌ای ورزش خود، هر گونه اتهام دوپینگ را تکذیب کرد تا اینکه در سال 2013 و در یک مصاحبه تلویزیونی اعتراف کرد که از مواد نیروزا استفاده کرده است. او 5 میلیون دلار در توافق با دولت آمریکا برای بسته شدن پرونده دوپینگش پرداخت کرد. عواقب این دوپینگ، زندگی او کاملاً زیر و رو کرد.

وی در مورد زندگیش بعد از دوپینگ گفت: من می‌دانم که در دعوا ممکن است از چاقو استفاده شود و فقط مشت در کار نیست. من هم چاقو داشتم ولی ناگهان برخی‌ها از تفنگ استفاده کردند. من نمی‌خواستم صحنه مبارزه را ترک کنم و به همین خاطر به فکر تهیه تفنگ افتادم. من نمی‌خواستم به خانه بروم.

آرمسترانگ در پایان تصریح کرد: من دنبال عذر و بهانه نیستم که بگویم همه دوپینگ می‌کنند و یا ما بدون دوپینگ هم قهرمان می‌شدیم ولی من تنها کسی بودم که چنین تصمیمی گرفتم.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط دوچرخه‌سواری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوچرخه سواری دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ستاره سابق لیورپول: همیشه مضطرب بودم

به گزارش "ورزش سه"، رایان بابل، وینگر سابق لیورپول، تایید کرد که از انتخاب لیورپول ناراحت است و در دوران حضورش در آنفیلد "ناراضی و مضطرب" بود.

بابل در سال 2007 با مبلغ 14 میلیون دلار از آژاکس به لیورپول پیوست اما نتوانست آنطور که باید ارزش خود را اثبات کند. او تنها 22 گل در 146 بازی با پیراهن لیورپول در تمامی رقابت‌ها به ثمر رساند.

بابل 37 ساله در مورد شروع سخت خود در لیورپول، اینکه رافائل بنیتز، سرمربی وقت، چگونه با او سرد برخورد کرد و همچنین اینکه چرا نتوانست در لیورپول تبدیل به یک خرید موفق شود، صحبت کرده است.

او به اتلتیک گفت:"این برای خودم کمی ناامید کننده بود، چون زمانی که در نهایت لیورپول را انتخاب کردم، به من قول دادند که زیاد بازی کنم و به من گفته شد که واقعاً با من خوب رفتار خواهند کرد. اما از روز اول، من تنها بودم و این موضوع خیلی سخت بود.

من 20 ساله بودم، اولین بار بود که در خارج از کشورم زندگی می‌کردم، اولین بار بود که خانه داشتم چون آن زمان هنوز در خانه والدینم در هلند بودم. بنابراین بسیاری از چالش‌های جدید وجود داشت که مجبور شدم به یکباره با آن‌ها مقابله کنم و کار را بسیار سخت کرده بود.

زمان‌هایی وجود داشت که واقعا خوشحال نبودم، کاملا شبیه به خودم نبودم یا مضطرب بودم. فکر می‌کنم اکنون در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که می‌خواهید از بازیکن آسیب پذیر حمایت کنید. من در زمانی فوتبالیست بودم که نشان دادن ضعف، غیرقابل قبول بود. امکان داشت شما را کاملا کنار بگذارند."

دیگر خبرها

  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • مصائب کودکان سرراهی
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • می‌ترسم جنگ تمام شود و این زندگی ادامه داشته باشد!
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی
  • اعترافات ناامیدکننده رایان بابل: در لیورپول تنها و مضطرب بودم
  • اعتراف ستاره سابق لیورپول: همیشه مضطرب بودم