Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت‌های گرندپری چین که از روز گذشته(جمعه) به میزبانی شهر هوهات با حضور 345 جودوکار از 44 کشور آغاز شده بود، امروز(شنبه) با رقابت جودوکاران اوزان 73- کیلوگرم و 81- کیلوگرم پیگیری شد.

رقابت‌های جودو گرندپری چین از صبح امروز در هوهات آغاز شد و دو جودوکار ایران روی تاتامی رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ٨١- کیلوگرم سعید ملایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با "گریگا شویلی" نماینده گرجستان روبه رو شد و توانست مقابل او پیروز شود.

ملایی در دور سوم، نماینده مصر را با شکست بدرقه کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. ملایی در مرحله نیمه نهایی مقابل نماینده مغولستان را شکست داد و فینالیست شد. او در فینال این رقابت‌ها به مصاف "سوتارو فوحیوا" از ژاپن رفت و در این دیدار با شکست نماینده ژاپن به مدال طلای این رقابت‌ها دست یافت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران چین رقابت ژاپن گرجستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم پیغان ظهر امروز پنجشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: در مرحله اول آزمون سراسری امسال که امروز و فردا جمعه برگزار می‌شود، بیش از ۷۱ هزار داوطلب با هم به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: این داوطلبان در ۴۷ حوزه امتحانی و در گروه‌های علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، زبان‌های خارجه و هنر با هم به رقابت می‌پردازند.

وی خبر داد: صبح امروز ۲۷ هزار و ۴۲۵ داوطلب گروه علوم انسانی و ۵ هزار و ۸۹۷ داوطلب گروه علوم ریاضی و فنی در مرحله نخست آزمون سراسری شرکت کردند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: عصر امروز نیز یک هزار و ۹۶۷ داوطلب گروه زبان خارجه و ۴ هزار و ۷۲ داوطلب گروه هنر در آزمون سراسری شرکت می‌کنند.

پیغان اظهار کرد: فردا جمعه نیز ۳۲ هزار و ۲۲۸ داوطلب گروه علوم تجربی در آزمون سراسری با هم به رقابت می‌پردازند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مرحله دوم آزمون سراسری در روزهای ششم و هفتم تیرماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6088502

دیگر خبرها

  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان برگزار شد
  • آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد
  • شهربانو منصوریان در 39 سالگی طلایی شد
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست