Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه ترکیه‌ای اعلام کرد وحید امیری، مجید حسینی و زارگو توره، ۳ بازیکن ایرانی و سنگالی تیم ترابزون اسپور را ترک می‌کنند. ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت Iskurnet ترکیه، ترابزون اسپور به 3 بازیکن در فصل آینده فکر نخواهد کرد و آنها به تیم‌های دیگری خواهند پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان وحید امیری و زاگو توره در جستجوی تیم جدیدی هستند و مدیران ترابزون اسپور نیز آماده باز کردن در خروجی برای آنها شدند.

بر اساس این گزارش، وحید امیری تماس‌هایی از چند تیم ایرانی دریافت کرده و زارگو توره نیز پیشنهادهایی از چند تیم فرانسوی دارد. اگر پیشنهادهای ارسالی برای جذب وحید امیری و زارگو توره  به اندازه کافی مورد توجه سران ترابزون اسپور قرار بگیرند 2 بازیکن جدید جایگزین آنها در این تیم می‌شوند.

این رسانه ترکیه‌ای درباره مجید حسینی، مدافع ایرانی تیم ترابزون اسپور نیز نوشت: او پیشنهادی از اسپانیا دارد و برای جدایی و پیوستن به تیم جدیدش باید رضایت ترابزون اسپور را از نظر مالی جلب کند. در صورت جدایی مجید حسینی یک مدافع باتجربه‌تر جایگزین او خواهد شد.

آیدامیروف: میلاد محمدی گروژنی را ترک می‌کند

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال ترابزون‌اسپور سید مجید حسینی وحید امیری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال ترابزون اسپور سید مجید حسینی وحید امیری تیم فوتبال ترابزون اسپور سید مجید حسینی وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام

آفتاب‌‌نیوز :

روبرتو تورس با عملکرد خوبی که در گل‌گهر تا اینجای لیگ داشته، تیم‌های بالانشین را از الان وادار کرده است که به این بازیکن توجه خاصی داشته باشند. این بازیکن پیشنهاد اولیه تمدید قرارداد گل‌گهر را رد کرده، اما نکته اینجاست که هیچ پاسخی به مسئولان گل‌گهر نداده و از تیم تراکتور و سپاهان پیشنهاد دارد، البته استقلال هم از فصل قبل به‌دنبال جذب هافبک اسپانیایی است.

تورس در این فصل «۱۹ بازی، ۷ گل و ۱۰ پاس گل داشته است ضمن اینکه هشت بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است». کارنامه این فصل تورس باعث شده تا از همین حالا مشتریان این بازیکن صف کشیده و خواهان جذب او شوند و قطعاً یکی از مشتریان جدی تورس استقلال است که در صورت ماندن نکونام، وی قصد دارد هر طور شده این بازیکن اسپانیایی را از آن خود کند.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • پلن B و C اوسمار برای جانشینی اورونوف
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)