Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@17:14:38 GMT

لزوم ممنوعیت اضافه‌کاری های غیرمتعارف برای کارمندان

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۴۸۶۲

لزوم ممنوعیت اضافه‌کاری های غیرمتعارف برای کارمندان

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام طهماسبی ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با بیان اینکه مهم‌ترین کاری که امروز شروع کرده‌ایم، موضوع ارزیابی عملکرد سال گذشته دستگاه‌های اجرایی استان است، افزود: بی‌تردید در این ارزیابی نیاز به همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها داریم تا بتوانیم ترازی را که شایسته دستگاه‌های اجرایی استان است، تعیین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه امروز همه اقدامات در راستای ارائه آماری است که از غنای بیشتری در همه موارد برخوردار باشد، تصریح کرد: در همین راستا اقدام به طراحی و تولید اپلیکیشنی شده است تا بتوان به واسطه بارکدی که برای این اپلیکیشن طراحی کرده‌ایم، به آماری که در بخش‌های مختلف ارائه می‌دهیم، غنای بیشتری ببخشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان در خصوص زیرساخت داده‌های مکانی یا همان SDI و لزوم اهتمام به این سامانه در ارائه اطلاعات، اظهار کرد: انتظاری که امروز در این خصوص از دستگاه‌های اجرایی استان داریم، این است که در شش ماهه اول امسال نسبت به بارگذاری اطلاعات خود در سامانه مذکور اقدام کنند تا بتوانیم ساز و کار اجرایی این سامانه را به مرحله اجرا بگذاریم.

طهماسبی در ادامه با یادآوری اینکه یکی دیگر از چالش‌هایی که امروز با آن مواجه هستیم، اجرا نشدن پروژه‌ها در زمانی است که برای آن روزشمار تعیین شده است، ادامه داد: مهم‌ترین آسیبی که اتمام نشدن پروژه‌ها در زمان تعیین شده به دنبال دارد، اتلاف منابع است، به همین خاطر از دستگاه‌های مختلف این انتظار را داریم که به این موضوع به هنگام عقد قرارداد با پیمانکاران، توجه ویژه‌ای داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان همچنین یکی از دغدغه‌هایی که امروز باید نسبت به ساماندهی و ممنوعیت آن اقدام کرد، بحث اضافه‌کاری غیرمتعارف برای کارمندان از سوی برخی از دستگاه‌ها است، خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها باید اضافه‌کاری را به شخصی بدهند که کار انجام داده است و نمی‌توان برای افزایش رفاه حال کارمندان، اقدام به پرداخت اضافه‌کاری غیرمتعارف کرد.

کد خبر 4625762

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری زنجان سازمان مدیریت و برنامه ریزی سازمان برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۷ اردیبهشت؛ سکه یک میلیون تومان گران شد

به گزارش خبرگزاری مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، با افزایش یک میلیون تومانی به ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با رشد ۶۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت، ۲۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و ربع سکه با افزایش ۶۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی نیز، هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران با ۸۲ هزار تومان افزایش در مقایسه با روز کاری گذشته، سه میلیون و ۳۵۵ هزار تومان معامله شد.

اونس طلا نیز به نرخ ۲ هزار و ۳۱۸ دلار رسید.

کد خبر 6098085 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • آسیب‌شناسی راهکار تقویت فرآیند جبهه‌ سازی در عرصه فرهنگی است
  • مخالفت شدید روزنامه سپاه به ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه‌ها
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۷ اردیبهشت؛ سکه یک میلیون تومان گران شد
  • مخالفت شدید روزنامه وابسته به سپاه با ممنوعیت جدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها: این یعنی اعتراف به شکست فرهنگی/ مراقب پیامدهای بین‌المللی این اقدام باشید
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه «الجزیره» در کابینه رژیم صهیونیستی
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه الجزیره در کابینه رژیم صهیونیستی
  • ممنوعیت نقل و انتقال و معاملات طرح نهضت ملی مسکن در صدرا
  • ورود خودروهای جدید به هلال احمر
  • امحاء کشت محصولات کشاورزی با آب‌های غیرمتعارف در شیراز
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم