Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@13:05:54 GMT

شرط بازیکنان ذوب آهن برای تمدید قرارداد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۴۹۶۳

شرط بازیکنان ذوب آهن برای تمدید قرارداد

چند بازیکن آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تمدید قراردادشان با این تیم برای فصل آینده را منوط به ادامه کار سعید آذری به عنوان مدیرعامل باشگاه کرده‌اند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱ روز چهارشنبه این هفته در قطر به مصاف النصر عربستان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از بازی با النصر، این فصل از مسابقات برای تیم ذوب آهن به پایان می‌رسد؛ تیمی که در لیگ برتر چالش‌ها و فراز و فرود زیادی را تجربه کرد و در نهایت با انتخاب علیرضا منصوریان روند صعودی گرفت.

در این میان اختلافات مدیریتی بین بعضی از اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه هم در بعضی شرایط تیم ذوب آهن را تا لبه پرتگاه برد. سعید آذری مدیرعامل باشگاه علاوه بر اختلافات داخلی، با چالش‌های بیرونی از جمله گرفتن پول انتقال مرتضی تبریزی به استقلال و جلوگیری از حضور دوربین‌های تلویزیونی در یکی از مسابقات ذوب آهن روبرو بود که در نهایت توانست این مشکلات را حل کند.

بیشتر بخوانید:

۳ ستاره در لیست خرید استقلال  

هرچند هنوز نشانه‌هایی از اختلافات مدیریتی در باشگاه ذوب آهن دیده می‌شود اما بازیکنانِ آزاد این تیم تمدید قرارداد خود را مشروط به ادامه کار آذری کرده اند. نفراتی مثل رشید مظاهری و ارسلان مطهری که نقش پررنگی در موفقیت ذوب آهن داشته اند، اعلام کرده اند در صورت نبود آذری از این تیم جدا می‌شوند.

همچنین حمید بوحمدان و میلاد فخرالدینی هم که جزو نفرات ثابت و تأثیرگذار ذوب آهن بوده اند، اعلام کرده اند با تغییر مدیرعامل، برای جدایی درخواست رضایتنامه خواهند کرد.

گفته می‌شود آذری برای اینکه سال آینده در ذوب آهن به کارش ادامه بدهد، شروطی را پیش پای هیأت مدیره قرار داده است و تصمیم گیری در این زمینه در واقع به اعضای هیأت مدیره بستگی دارد. آذری در دوران کاری خود ارتباط عاطفی و صمیمانه ای با بازیکنان ذوب آهن داشته است و عدم موافقت با شروط او از سوی هیأت مدیره حتی می‌تواند نقل و انتقالات باشگاه را تحت تأثیر قرار بدهد؛ آن‌هم در شرایطی که این باشگاه با علیرضا منصوریان راهش را چه در لیگ قهرمانان آسیا و چه در لیگ برتر پیدا کرده و تنها نماینده کشورمان در آسیا محسوب می‌شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس تمدید قرارداد ذوب آهن اصفهان سعید آذری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندروم ژاوی همه‌گیر شد: تمدید ۳ ساله کونسیسائو

به فاصله چند ساعت بعد از اینکه ژاوی با ‏اینکه گفته بود تابستان امسال بارسا را ترک می‌کند در این تیم ‏ماندگار شد، اتفاق مشابهی در باشگاه پرتغالی پورتو رخ داد. ‏

سرجیو کونسیسائو هم قرار بود امسال تابستان از پورتو جدا شود، ‏درحالی‌که قرارداد او تا تابستان ۲۰۲۵ اعتبار داشت. ولی ساعتی پیش ‏کونسیسائو با حضور در دفتر باشگاه قراردادش را سه ساله تمدید ‏کرد. به این ترتیب او تا تابستان ۲۰۲۸ سرمربی پورتو خواهد بود. ‏

دیروز رسانه‌های پرتغالی گفتند ماندگار شدن یا جدا شدن کونسیسائو ‏به نتیجه انتخابات ریاست باشگاه پورتو بستگی دارد. پینتو داکاستا، ‏رئیس پورتو، گفت اگر او در انتخابات برنده شود کونسیسائو خواهد ‏ماند. ولی امروز درحالی‌که هنوز انتخابات باشگاه برگزار نشده قرارداد ‏این مربی پرتغالی سه ساله تمدید شد. ‏

رئیس باشگاه پورتو بعد از تمدید قرارداد با سرمربی این تیم گفت: "با ‏کونسیسائو تمدید کردیم به‌خاطر همه کار‌هایی که برای پورتو انجام ‏داده و می‌دانم که در آینده انجام خواهد داد. حضور او گارانتی ‏موفقیت و پیروزی‌های بیشتر ما است". ‏

سرجیو کونسیسائو هم بعد از تمدید قراردادش گفت: "می‌خواهم از ‏رئیس باشگاه و اعتمادش تشکر کنم. این تمدید فقط به‌خاطر رابطه ‏دوستانه صمیمی ما که همه از آن خبر دارند انجام نشد بلکه هدفش ‏موفقیت ورزشی پورتو بود. ما در چهار سال گذشته شش جام ‏گرفتیم. می‌دانم که به زودی شاهد انتخابات ریاست باشگاه هستیم. ‏من قراردادم را تمدید کردم ولی همه می‌دانیم که کار کردن در اف‌سی ‏پورتو به قرارداد ربط ندارد و عشق و علاقه می‌خواهد. این باشگاه، ‏باشگاه قلب من است و من این شانس و افتخار را داشته‌ام و دارم ‏که به آن خدمت کنم". ‏

کونسیسائو از سال ۲۰۱۷ هدایت پورتو را بر عهده گرفته و با ‏این تیم سه‌بار قهرمان لیگ پرتغال شده و سه جام دیگر هم به ‏دست آورده است. پورتو در حال حاضر با ۶۲ امتیاز در رتبه سوم ‏جدول لیگ پرتغال قرار دارد.

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • سندروم ژاوی همه‌گیر شد: تمدید ۳ ساله کونسیسائو
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!