Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، این برنامه با هدف ارتقای بازار و اهرمی کردن منابع دولت برای حمایت از شرکت‌های داخلی تنظیم شده است.

در این راستا برگزاری نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران که بستری است برای بازار سازی گسترده شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدکننده تجهیزات و مواد آزمایشگاهی در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارائه ۹ هزار مدل محصول در نمایشگاه  تجهیزات و مواد آزمایشگاهی

بر اساس گزارش معاونت توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای توسعه برنامه مذکور مقرر شد که تا پایان سال گذشته، ۲۰۰ میلیارد ریال یارانه خرید از محل این برنامه به خریداران تجهیزات آزمایشگاهی تخصیص یابد.

بر این اساس، ۵۰۰ شرکت متقاضی حدود ۹ هزار مدل محصول تجهیزات و مواد آزمایشگاهی را در ششمین دوره نمایشگاه که در هفته اول دی‌ماه سال گذشته در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، ارائه دادند. این امر منجر به فروش قطعی ۵۸۰ میلیارد ریالی برای تولیدکنندگان تجهیزات شد، همچنین با اجرای این طرح، اشتغال افراد شاغل تحصیل‌کرده در شرکت‌ها نیز پایدار شد.

انتهایپیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی کنکور 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۵۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور

پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ به همراه شماری از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور شرکت می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت، پاویون شرکت‌های عضو خانواده پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ برپا می‌شود.

ششمین دوره این نمایشگاه از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه، بزرگ‌ترین رویداد صادراتی جمهوری اسلامی ایران است که در آن بیش از ۲ هزار بازرگان از ۱۰۰ کشور جهان برای حضور در آن دعوت شده‌اند.

پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت نیز به همراه تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، در سالن ۳۸B نمایشگاه میزبان بازرگانان، متخصصان و صادرکنندگان فعال در این حوزه خواهد بود.

از جمله شرکت‌های دانش‌بنیان که در پاویون پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور دارند می توان به شرکت  ارگ تجهیز پارسیان، شریف نانو پارس، پارس پرداز، پیک فرزانه پویا، پارت آریا نیرو پانیر، داتیس لیان آریا و تجارت اکسیر انرژی کیان اشاره کرد.

این نمایشگاه به‌عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی در حوزه صادرات ایران می‌تواند زمینه را برای صادرات محصولات دانش‌بنیان و خدمات فنی-مهندسی در صنعت نفت و به ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم کند.

دیگر خبرها

  • برپایی پاویون ملی دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • ۷۰۰ غول دانش بنیان در قلب ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ایران یک کشور صادراتی با محوریت دانش بنیان تبدیل خواهد شد
  • دهمین نشست شورای راهبری برنامه ملی آبادیران برگزار شد
  • نمایشگاه دستاوردهای وقف؛ روایتی از نشانه های رشد اقتصاد دانش بنیان در ایران
  • اتصال زیست‌بوم فناوری به عرصه آبادانی با «آبادیران»
  • اهمیت ورود به بازارهای بین المللی برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی