Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش سوریه در پاسخ به نقض توافق منطقه کاهش تنش از سوی گروه‌های تررویستی، مواضع آنها را در حومه شمالی حماه و حومه جنوبی ادلب را گلوله‌باران و سکوهای موشکی‌شان را منهدم کرد. ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سانا، تحولات میدانی در حماه حاکی‌ست که یگان‌های ارتش عملیات موفقیت‌آمیزی در محورهای تحرکات گروه‌های تروریستی وابسته به جبهه النصره در شهرک‌های «اللطامنه»، «کفرزیتا» و «الهبیط» در حومه‌های شمالی حماه و جنوبی ادلب انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات ارتش به کشته و زخمی شدن شماری از تروریست‌ها و انهدام تجهیزات جنگی، سکوهای موشکی و تسلیحات آنها منجر شد.

طبق این گزارش، گروه‌های تروریستی امروز- شنبه- خمپاره‌های موشکی به شهرک‌های مسکونی و منازل غیرنظامیان در شهر «السقلیبه» و شهرک «عین الکروم» در حومه شمالی حماه شلیک کردند که در پی آن، خسارات گسترده‌ای به اموال عمومی و خصوصی و زیرساخت‌ها وارد شد. این حملات، تلفات جانی نداشته است.

یگان‌های ارتش سوریه، روز گذشته نیز مراکز تجمع و تجهیزات تروریست‌های جبهه النصره را در «خان شیخون»، الهبیط، «احراش قریه عابدین»، حومه «حاس» و «کفرنبل» در حومه ادلب هدف قرار دادند و شماری از این عناصر را در «قسطون»، «المغیر»، اطراف «کفرنبوده» و «الصیاد» در حومه شمالی حماه از پای درآوردند.

سناریوهای جنگ ادلب در نتیجه بن بست مذاکرات

بیشتر گروه‌های تروریستی وابسته به جبهه النصره در حومه جنوبی ادلب و برخی روستاها و شهرک‌های حومه شمالی حماه مستقر هستند و به شکل مستمر، دست به حملاتی علیه مواضع ارتش، مراکز تجمع نیروهای ارتش و روستاها می‌زنند.

انتهای پیام/

R1016196/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ارتش سوریه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتش سوریه ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۵۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان و گردان‌های مجاهدین و القسام یک پایگاه نظامی و دو شهرک در شمال فلسطین را هدف حمله موشکی و راکتی خود قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان امروز (چهارشنبه) اعلام کرد شهرک «شومیرا» در شمال فلسطین اشغالی را در پاسخ به حمله جنایتکارانه ارتش صهیونیستی به شهرک حانین در جنوب لبنان، با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: نظامیان رژیم اشغالگر را در منطقه «نتوعا» در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کرده است.

همزمان منابع عبری زبان از حمله موشکی به شهرک «اویویم» در شمال فلسطین اشغالی خبر داده و اعلام کردند یک موشک مستقیما به ساختمانی در این شهرک اصابت کرده است.

همچنین گردان‌های مجاهدین اعلام کرد بعد از ظهر امروز چهارشنبه پایگاه نظامی «کیزوویم» در جنوب فلسطین اشغالی را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه و به مناسبت سالروز شهادت عمر ابو شریعه بنیانگذار این گردان‌ها هدف حمله موشکی قرار داده است.

گردان‌های القسام اعلام کرد نظامیان اشغالگر را در شرق منطقه «جحر الدیک» در مرکز نوار غزه با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • حمله موشکی گردان‌های المجاهدین به سرزمین‌های اشغالی
  • ۸ پهپاد اوکراینی در آسمان روسیه منهدم شدند
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • ۳ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «ورونژ» روسیه سرنگون شدند
  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله